Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev just uppringd av hyresvärden för min felanmälan av tvättstugesystemet, omg jisses herregud typ för återkoppling har varit en SVAG sida ( utan varmvatten 5 dagar en gång utan återkoppling, senast var det grannen som tände värmeljus i trapphuset) :rofl: Det skulle tas vidare iaf för någonstans är programmeringen fel :)

Jag har också blivit superspeedad av energidrycken som jag drack och borde verkligen hitta på något vettigare än att sitta vid datorn:laugh:
 
Röjt i trädgård, lusthuset,garaget mm ,burit o skottkärrat ,det kommer straffa sig men fint blir det.
I morgon är det dags att lasta gallerkärran med div saker,så blir man av med det oxå.
senare idag är det dags för byns 1a grillkväll,så maten är säkrad. Och som bonus håller solen på att bryta sig igenom molnen, det var så dags, fryser in i märgen.
 
Firar 42 med lite rafflande tågstrul!

1709128394852.png
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 713
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 689
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
0
· Visningar
326
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 520

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp