Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev just uppringd av hyresvärden för min felanmälan av tvättstugesystemet, omg jisses herregud typ för återkoppling har varit en SVAG sida ( utan varmvatten 5 dagar en gång utan återkoppling, senast var det grannen som tände värmeljus i trapphuset) :rofl: Det skulle tas vidare iaf för någonstans är programmeringen fel :)

Jag har också blivit superspeedad av energidrycken som jag drack och borde verkligen hitta på något vettigare än att sitta vid datorn:laugh:

Röjt i trädgård, lusthuset,garaget mm ,burit o skottkärrat ,det kommer straffa sig men fint blir det.
I morgon är det dags att lasta gallerkärran med div saker,så blir man av med det oxå.
senare idag är det dags för byns 1a grillkväll,så maten är säkrad. Och som bonus håller solen på att bryta sig igenom molnen, det var så dags, fryser in i märgen.

Firar 42 med lite rafflande tågstrul!

1709128394852.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska göra en liten ihopsättning av bilder/filmer som minne av gammelhunden som snart ska somna in. Det finns några sånger som jag...
2
Svar
24
· Visningar
639
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 882
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
57 58 59
Svar
1 172
· Visningar
34 699
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 248
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar