Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har har de flesta (Alla?) sjukhus sa att lokala konstnarer "staller ut" i sjukhusets vantrum och koridorer, allt fran tavlor med lappar som berattar om kontnaren och priset pa tavlan till skulpturer i nicher och framfor fonster.
Det ar inte helt ovanligt i restauranger och hotell att de har samma grej ... Konsten star ett antal manader (jag tror att jag sett 4-6 manader oftast) och det ar mycket noga angivet hur lange det ska vara dar och sedan byts det till andra verk och oftast andra konstnarer.
Du får köra med mantrat som min mor alltid körde.Gick mot rött till kidsens förskräckelse. De bara ”är du helt färgblind Törnis”???
Jag borde få sparken som ungdomsledare (Det ingår till mitt försvar inte i mitt jobb och det är lite oklart varför jag är det men nu vägrar kidsen släppa mig )
Du får köra med mantrat som min mor alltid körde.
- Du ska göra som jag säger, inte som jag gör!
VäldigtPedagogiskt!!!
Dags att sova och gör benen lika ont inatt som nu kommer jag såga av de. Kan bli konsekvenser…
Man ska ju inte få massage etc när man är sjuk så avsågning är nog det enda alternativet. Eller löjrom kanske.
Hur tinar man ens löjrom? (Nä jag äter inte sånt….)Löjrom innehåller en massa goda och läkande egenskaper!
Sitter nu och tittar när löjrom tinar… men SNART SÅ
Hur tinar man ens löjrom? (Nä jag äter inte sånt….)
Löjrom innehåller en massa goda och läkande egenskaper!
Sitter nu och tittar när löjrom tinar… men SNART SÅ