Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är dagens handläggning påbörjad. Jag ser fram emot en bra blandad dag. Några möten. Jag behöver bara prata på det ena. Och så har jag ett projekt som skulle må bra av lite konkret handpåläggning idag.

Jag vet att jag emellanåt löjlar mig med att det här jobbet kan dra dit pepparn växer. Men det är förstås inte sant. I verkligheten så vaknar jag före väckarklockan och min första tanke är att börja jobba. Spontant skulle jag nog kunna komma på ett par andra grejer man kan göra när man vaknar 0530. Men top of mind - jobba!
 
Fortfarande mördande huvudvärk, åker till jobbet så får vi se om jag håller ut hela dagen eller få ge upp.

Det märks att vi går mot ljusare tider, sonens sömnbehov minskar drastiskt och idag var lämplig uppstigningstid 4.20. 😫 som kanske gissas så minskas inte MITT sömnbehov, så atte… 😴
 
Skriver avgiftsbeslut som alla är likadana.. Måste göras det med. Tänker gå ut en sväng vid halv nio och ta friskvårdstimme (eller halvtimme, jag jobbar ju bara halvtid).
 
Skönt och välbehövligt att sova lite längre idag men vaknade med ett ihopsatt öga. Det ögat rann som bara den igår så vätskan hade visst stelnat i natt. Osäker på om det är en ögoninflammation då jag hade det förra året var det verkligen inga tvivel; nu lixom
🤔
. Hittade ju en liten ögonfrans i vrån igår så är väl det eller kanske protesterande öga av att jag pluggat så mycket vid skärmar och skrivit examination på mobilen...Nåja får ta glajjorna till och börja med och se hur det känns. Föredrar ju linser då det ger mest rätt syn men jag vill inte vara korkad heller
😌
.
 
Små skrattar för mig själv för att jobbets tränings puttar vill att jag ska ställa upp i Tough Viking. Jo tjena. Det märks vilka som känner mig och vilka som inte gör det. :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 712
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 689
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
0
· Visningar
326
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 517

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp