Butiken Astro - seriös?

MiaMia

Trådstartare
Finns det någon som har kännedom om butiken Astro och kan säga om det är ett tryggt ställe att näthandla. Skyttebutik med bl.a. jaktkläder.

Vill beställa en reavara som är slut i lager, men ändå går att göra köp av. Så jag önskar ha koll på att det inte är ett ställe som tar pengarna och aldrig skickar något. Att de har ok kundtjänst som skickar tillbaka pengarna ifall det visar sig att de inte får in fler.

Finns det någon som har kännedom om butiken Astro och kan säga om det är ett tryggt ställe att näthandla. Skyttebutik med bl.a. jaktkläder.

Vill beställa en reavara som är slut i lager, men ändå går att göra köp av. Så jag önskar ha koll på att det inte är ett ställe som tar pengarna och aldrig skickar något. Att de har ok kundtjänst som skickar tillbaka pengarna ifall det visar sig att de inte får in fler.

Astro Sweden? Extremt seriös, jag och särbon har både handlat på nätet samt på plats i butiken.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 608
Senast: Derivata
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 836
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 441
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 557
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar