Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Träpatronerna är en gammal serie med flera välkända skådisar och mycket skogskörning med hästar för den som gillar gammaldags filmer/serier 😊. Vid ett tillfälle ifrågasätter en karl varför en häst drar hälften mot de andra?!? För det är en unghäst svarar killen. Jaha men jag har inte frågat om ålder på hästen, den ska dra lika mycket som de andra! Då svarar killen att nehej jag tänker inte förstöra min häst här!
Tänk om fler vore rädda om sina unghästar, unghästregeln är väldigt bra att luta sig emot 👏.

Pluggat, fixat stallet och motionerat pållan och hemma igen lagade jag för första gången Marry me chicken, inte alls tokigt 😋.
 
Slöar i soffan och funderar på om jag ska ta tag i mitt nya pusselprojekt idag eller vänta till imorgon. Börjar jag idag finns risken att det blir en lite onödigt sen kväll eftersom jag har en tendens att fastna totalt i det och inte märka att flera timmar går... :angel:
 
Dricker Påskmust och ser Bytt är bytt.
Fått en följförfrågan av nån på insta, han hade två bilder. Bildgooglade en och det visade sig vara USAs fd ambassadör i (till?) Danmark ... så skrev o frågade (till hans officiella konto) om nån stulit hans bilder men meddelandena gick nog inte fram så rapporterade till insta istället.
Varför måste jag bry mig så mycket? Kunde ju bara ha raderat förfrågan. Men jaja, han kanske blir glad över att jag frågade.
Har nästäppa, ska knarka nässpray. :cool:
 
Suck, när jag gick ner för att hämta tvätten så hittade jag inte en av mina handdukar i torktumlaren. Visade sig att den låg hopknölad i tvättmaskinen.

Ute är det rena London ärtsoppan. Jag väntar bara på att det låter klipp klopp och en häst droska blir synlig. The game is afoot!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 716
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 691
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
0
· Visningar
328
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 525

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Svensk politik nr 3
  • Tvättstugedrama
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp