Javisst, jag var inte helt seriös i mitt första inlägg. Tycker mest det var en väldigt dålig rekommendation.Som sagt, följa sunt förnuft!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Javisst, jag var inte helt seriös i mitt första inlägg. Tycker mest det var en väldigt dålig rekommendation.Som sagt, följa sunt förnuft!
Det står inte i broschyren, bara att man ska undvika halvfabrikat.
Det är ju omöjligt. Jag äter tex havregryn varje dag. Jag kommer inte följa det rådet utan vidare, och en jäkligt bra, förklaring.
Men hjälp, jag vet inte seriös. Tycker som sagt mest att det var ett ganska dåligt rådJag tänker att de nog förutsätter att man själv gör en avvägning? Det känns lite som att du gör det till ett större problem än det är.
Härligt!
Men hjälp, jag vet inte seriös. Tycker som sagt mest att det var ett ganska dåligt råd
Men hjälp, jag vet inte seriös. Tycker som sagt mest att det var ett ganska dåligt råd
Ja det har varit mer lämpligt att hänvisa till tallriksmodellen och rekommendera att undvika söta livsmedel. Just halvfabrikat känns inte som den största bovenJag levde på Polly och ostmackor mina graviditeter. Barnen blev helt okej
Nej men skämt åsido ja det var ett dåligt råd. "Varierad kost" har de alltid sagt till mig bara.
Jag levde på Polly och ostmackor mina graviditeter. Barnen blev helt okej
Nej men skämt åsido ja det var ett dåligt råd. "Varierad kost" har de alltid sagt till mig bara.
Precis min tanke! De kunde verkligen formulerat sig annorlunda.Det låter ju som att den som skrivit texten har noll koll på livsmedel helt enkelt...?
Jag blev rätt full i skratt när jag såg ditt första inlägg. Det är onekligen konservativa värderingar som gäller om de tänker att du ska leva utan halvfabrikat.
Som jag förstår har @sthu graviditetsdiabetes och då kan man behöva göra lite mer förändringar i kosten.
Det går inte hålla koll på alla.Ja det gör ju skillnad! Beklagar, det är jag som skummar trådarna lite väl snabbt ibland.
Låter absolut rimligt ja Hoppas den som bestämmer din lön håller med!Ja, de har lyft upp min tjänst från en verksamhet till att ansvara för fem verksamheter. Så utöver högre tryck på produktion från min sida så är det också otroligt mycket samordning och diplomati verksamheterna emellan. Är rimligt att det även syns i lönerevisionen.