Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, blev loungen iaf. Har gott om tid, bara handväskan som bagage. Väntar på en kollega.På väg till flyget i en försenad taxi och halt på vägen. mina planer på frukost i loungen ser ut att frysa inne.
Jag såg det här framför mig på en gång!Har hittat ett skrivbord till nya kontoret som kommer ge denna vibe:
Visa bifogad fil 139898
Frågan är om jag kan komma undan med direktörsviben?
Det är som Ambres ägare (som knappt är här längre för hon jobbar för mycket ) som är ensam här i Sverige och jobbar mot Indien och UsaAtt boka möten över två tidszoner som inte är i närheten av varandra är en utmaning...
Det är som Ambres ägare (som knappt är här längre för hon jobbar för mycket ) som är ensam här i Sverige och jobbar mot Indien och Usa
Åker buss.
På vägen till bussen höll jag på att dratta på arsle tre gånger trots grus på asfalten. Bussen skulle bromsa in vid en rondell och då kunde han inte bromsa. Det var glashalt så vi höll på att kollidera med en lastbil som väjde i rondellen i sista sekund.
Varför kan de inte köra med sunt förnuft dessa busschaufförer...
Ja du kör mot klockan. Taxichaffisar är ju ännu värre, iaf de gånger jag åkt pga utebliven buss. Kört på som jävla idioter så man sitter med skräcken i halsen. Visst har de flesta god körvana! Men smäller det så lär man ju gå åt.....Åker buss.
På vägen till bussen höll jag på att dratta på arsle tre gånger trots grus på asfalten. Bussen skulle bromsa in vid en rondell och då kunde han inte bromsa. Det var glashalt så vi höll på att kollidera med en lastbil som väjde i rondellen i sista sekund.
Varför kan de inte köra med sunt förnuft dessa busschaufförer...
Jag är också Team Nikon. Bara haft Nikon sen min första Nikon EM någon gång på järnåldern. Min F4 gjorde stabil tjänst i många år tills digitalfotot gjorde entré. Jag hade gärna fortsatt med en proffskamera, men pengar. Jag har satt dit ett extra batterihandtag på min D7100 för att jag gillar att ha en avtryckare på höjdled också.Nikon D7500. Jag har använt Nikon för alla mina systemkameror utom den första. Min kompis som är fotograf använder aldrig något annat så det är pga henne jag hamnade i Nikon-träsket. Den här har verkligen premium-känsla som de betydligt dyrare fullformatarna.
Jag är också Team Nikon. Bara haft Nikon sen min första Nikon EM någon gång på järnåldern. Min F4 gjorde stabil tjänst i många år tills digitalfotot gjorde entré. Jag hade gärna fortsatt med en proffskamera, men pengar. Jag har satt dit ett extra batterihandtag på min D7100 för att jag gillar att ha en avtryckare på höjdled också.