Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förnya via nätdoktor bara?Har just nu panik pga försöker få tid hos vården. Antingen är jag fullständigt dum i huvudet eller så har jag så mycket otur att det här med att boka tider inte funkar för mig.
Testat på 11 olika ställen att boka tid. Det går inte för antingen finns inte alternativet eller så måste man veta vilken person man ska till vilket jag inte vet.
Fine, ringer i stället. Trots att det är läskigt. 7/11 ställen säger att deras kö är full och att de inte tar emot fler samtal. 3 av dem svarar inte öht.
Orkar inte. Så här är det alla gånger jag behöver förnya mitt p-piller recept.
Om du behöver fylla i en personal och inte vet namn så skriv ”Vet ej” om det är fritext, eller välj första bästa med någorlunda rätt titel om det är en lista och börja ditt meddelande med att personen får rikta om meddelandet om det ska till någon annanHar just nu panik pga försöker få tid hos vården. Antingen är jag fullständigt dum i huvudet eller så har jag så mycket otur att det här med att boka tider inte funkar för mig.
Testat på 11 olika ställen att boka tid. Det går inte för antingen finns inte alternativet eller så måste man veta vilken person man ska till vilket jag inte vet.
Fine, ringer i stället. Trots att det är läskigt. 7/11 ställen säger att deras kö är full och att de inte tar emot fler samtal. 3 av dem svarar inte öht.
Orkar inte. Så här är det alla gånger jag behöver förnya mitt p-piller recept.
De brukar inte vilja skriva ut åt mig, fick på nåder ett litet paket när jag hade fullständig panik och bara hade 3 piller kvar, men det var verkligen på nåder.Förnya via nätdoktor bara?
Nu var jag tyvärr tvungen att välja person, och ingen titel fanns på personernaOm du behöver fylla i en personal och inte vet namn så skriv ”Vet ej” om det är fritext, eller välj första bästa med någorlunda rätt titel om det är en lista och börja ditt meddelande med att personen får rikta om meddelandet om det ska till någon annan
De brukar inte vilja skriva ut åt mig, fick på nåder ett litet paket när jag hade fullständig panik och bara hade 3 piller kvar, men det var verkligen på nåder.
Nu var jag tyvärr tvungen att välja person, och ingen titel fanns på personerna
Hade iofs kanske funkat att bara välja första personen och förklara i meddelandetexten?
Precis, det är det jag fått som anledning. Plus att jag inte använder det för att slippa få barn eller inte få mens utan av flera andra anledningar. Men slippa mens är najs!De kanske vill att du tar ett blodtryck osv innan de förnyar? Tanken är väl att p-pilleranvändning ska följas upp då och då (beroende på vad det är för piller du använder?)
Precis, det är det jag fått som anledning. Plus att jag inte använder det för att slippa få barn eller inte få mens utan av flera andra anledningar. Men slippa mens är najs!
Så dina kontakter säljer mer än löjrom... ?!Ja jag löste mina p-piller "off the record" pga att jag verkligen inte orkar ha mens och vidrig mensvärk ovanpå alla andra problem jag också har. Inget jag rekommenderar andra, men det är ett val jag tagit själv.
Varför ska du undvika halvfabrikat? På grund av sockermängder? Jag tror att det är bättre om du använder sunt förnuft!Läste igenom broschyren jag fått av barnmorskan.
Undvik halvfabrikat står det. Känner spontant att det blir väldigt svårt.. Det mesta man köper är ju halvfabrikat. Men jag får väl bara äta paprika och vitkål då.
Det står inte i broschyren, bara att man ska undvika halvfabrikat.Varför ska du undvika halvfabrikat? På grund av sockermängder? Jag tror att det är bättre om du använder sunt förnuft!
. Jag kommer inte följa det rådet utan vidare, och en jäkligt bra, förklaring.
Tja, ett halvfabrikat är ett halvfabrikat.Tänker man lite logiskt, så avser rådet mer "mathalvfabrikat" som korv, färdigpanerad fisk osv.
Inte havregryn, vetemjöl etc.
Härligt!Har dragit iväg ett mail och bett om högre lön.
Som sagt, följa sunt förnuft!Det står inte i broschyren, bara att man ska undvika halvfabrikat.
Det är ju omöjligt. Jag äter tex havregryn varje dag. Jag kommer inte följa det rådet utan vidare, och en jäkligt bra, förklaring.