Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Efter att ha bytt tejp i hållaren funderar jag nu på ett av livets mysterier. Den nya rullen är som synes tyst packtejp. Den som inte är tyst, vad gör den? Reciterar poesi? Sjunger arior? Gnisslar tänder? Visa bifogad fil 139928
Samma dilemma här när vi ska rida ut imorgon och jag ska gå bredvid. Lär ha kängorna pga bäst grepp och vätetålighet, men jag kommer att kokaDags för stallet. Nästan för varmt. Eftersom det är lerigt måste jag ha ordentliga skor och då blir resten av mig väldigt varm.
Nyfiken. Är det nåt gruvföretag i Aus? Jag har en släkting som jobbar i gruvindustrin där. H*n planerar/ritar nya gruvor tror jag men de har nog inga i Sverige vad jag vet.Aus i mitt fall men ja... det är inte okomplicerat. Det har varit möten där vi i Europa är halvt medvetslösa och vice versa
Stod det nåt om helfabrikat? Det brukar väl vara sämre än halvfabrikat.Precis min tanke! De kunde verkligen formulerat sig annorlunda.
Den som inte är tyst låter liksom "hackvis" när man drar ut den från rullen. Du får provlyssna nån gång.Efter att ha bytt tejp i hållaren funderar jag nu på ett av livets mysterier. Den nya rullen är som synes tyst packtejp. Den som inte är tyst, vad gör den? Reciterar poesi? Sjunger arior? Gnisslar tänder? Visa bifogad fil 139928
ba ”okej, dietisten sa inga halvfabrikat så nu äter jag chips till frukost istället för havregrynsgröt, lydig som jag är”Stod det nåt om helfabrikat? Det brukar väl vara sämre än halvfabrikat.
Nej, bara halv.Stod det nåt om helfabrikat? Det brukar väl vara sämre än halvfabrikat.
Nyfiken. Är det nåt gruvföretag i Aus? Jag har en släkting som jobbar i gruvindustrin där. H*n planerar/ritar nya gruvor tror jag men de har nog inga i Sverige vad jag vet.
Är nog inte samma bolag då. Det min släkting jobbar på köptes upp nyligen av ett amerikanskt bolag.Prospekteringsföretag (och förhoppningsvis snart ett gruvföretag). Vi försöker få tillstånd att öppna en gruva i Jämtland och moderbolaget har även verksamhet i Mauretanien (där det är nära att öppna en gruva).
Det finns många australiensiska prospekteringsföretag i Sverige och ett australiensiskt bolag drev gruvan i Svartliden (den är utbruten nu).
Vilken? (Har seriebrist)Ligger i soffan och sträck-kikar serie.
Bordecstäda, laga mat, ära och annat men kommer inte orka göra ett skit. Laddar för en förmiddag på sjukhus imorgon.