Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pustar ut efter en promenad, gick nerför en lång trappa och uppför en lååååång trappa. Det var ca 14:30 och jag har fortfarande hjärtklappning och hög puls. Var nog överambitiös ... tar en kortare trappa nästa gång. 😐
 
Jag testar lite nytt smink. Insåg att jag ska på kurs med hunden ikväll, men jag får väl vara en glittrig hundförare idag. :D
IMG_20240226_161812763_HDR~2.jpg

Det glittrar jäääättemycket och skiftar i rosa, lila och blått. Men det syns inte när jag har ögonen öppna, så folk kanske inte får en alltför stor chock när de ser det här och tänker på det osminkade vraket de sett tidigare. :rofl:
 
För övrigt gör jag inte många knop idag. Så sjukt seg. Just ätit (frukost?).

Hittade en lovande ljudbok efter att ha lyssnat till en författarintervju jag hittade i p1 efter att ha sökt på Astrid Lindgren. Roligt med författare och musiker som pratar om vad Astrid givit dem som personer och professionella. Astrid, Astrid. :heart
 
Har precis ätit (helfabrikat :p ) picadelisallad. Inte ätit lunch så blev en tidig middag.
Pulsen/hjärtat har lugnat ner sig nu.
Ser Efter Fem.
 
Nyfiken. Är det nåt gruvföretag i Aus? Jag har en släkting som jobbar i gruvindustrin där. H*n planerar/ritar nya gruvor tror jag men de har nog inga i Sverige vad jag vet.

Prospekteringsföretag (och förhoppningsvis snart ett gruvföretag). Vi försöker få tillstånd att öppna en gruva i Jämtland och moderbolaget har även verksamhet i Mauretanien (där det är nära att öppna en gruva).

Det finns många australiensiska prospekteringsföretag i Sverige och ett australiensiskt bolag drev gruvan i Svartliden (den är utbruten nu).
 
Prospekteringsföretag (och förhoppningsvis snart ett gruvföretag). Vi försöker få tillstånd att öppna en gruva i Jämtland och moderbolaget har även verksamhet i Mauretanien (där det är nära att öppna en gruva).

Det finns många australiensiska prospekteringsföretag i Sverige och ett australiensiskt bolag drev gruvan i Svartliden (den är utbruten nu).
Är nog inte samma bolag då. Det min släkting jobbar på köptes upp nyligen av ett amerikanskt bolag.
 
Hemma en liten stund. Fick bli ett omfall eftersom bilbatteriet idag bestämde sig för att sluta fungera. Så inköp av batteri, med hjälp av partnerns pappa på väg hem från jobbet, och byte av batteri gjorde allting försenat.
Dottern fick ta buss*2 till träningen och jag fixa stallet ensam. Har dock lovat att hämta henne efter träningen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 717
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 691
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
0
· Visningar
329
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 529

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp