Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varför vaknar jag vid fyra och kan inte somna om? Sjukt onödigt.

Nu sitter jag med en kopp te och tittar på katterna som härjar runt efter frukosten.

Idag ska vi ha möte hela förmiddagen. Har inte förberett mig något vidare men det ska nog gå bra ändå. Ska läsa igenom PowerPointen nu på morgonen så jag har ett litet hum om vad jag ska prata om.
 
5 km i gryningen.
Lön in på kontot.
Räkningarna dragna.
Nu kaaaaaaaaffe!
IMG_6465.jpeg
 
Äter frukost till Below deck. A kan sova lite till, hon har bara en lektion idag 9.20-10.40. Undrar hur många av klasskompisarna som kommer att skolka? Vi tänker iaf åka till stallet tidigt sen :) eventuellt om vi väntar in de paket som är på väg, varav ett innehåller ett babypelham som förhoppningsvis kan hjälpa henne i hoppningen :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 716
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 691
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
0
· Visningar
328
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 525

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Svensk politik nr 3
  • Tvättstugedrama
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp