Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NU har jag tryckt på köp! Det blev "bara" de 6 böcker jag hittade igår kväll.Jag har suttit en stund och tittat på nätbutikers bokrea och det var länge sedan jag blev lite inspirerad av bokrean. Men nu har jag lagt 6 st böcker i en korg (inte tryckt på köp än)
Minns när jag jag som tonåring jobbade i travstall och stallkatten akut behövde badas efter ngt. Vi var två stycken och tog på oss vinter-köroveraller och dito handskar för att överleva.Har badat katten för första gången någonsin. Det var ramaskri men inga tänder eller klor involverade, bästa och snällaste kissen
För att de har bestämt det? Jaja.Ja det vet jag. Jag undrar varför.
Nähä?För att de har bestämt det? Jaja.
Det var ett udda datumVi har den 26 vi.
Har likadant. Men vi har att infaller 25 på lördag så kommer den på fredag, men infaller 25 på söndagen så kommer den på måndagen... också statligt.Det var ett udda datum
Vi får lön den 25e, men den här månaden så bestämde dom att lönen skulle betalas ut efter helgen istället för innan . Statlig myndighet.
Vi får alltid på fredag om 27.e är lördag eller söndag.Har likadant. Men vi har att infaller 25 på lördag så kommer den på fredag, men infaller 25 på söndagen så kommer den på måndagen... också statligt.
Chips hjälper med humöret men inte förkylningen! har du hör talas om te?Överväger att besöka Ica o handla chips. Förkylningen kräver sitt? Va?
Näääää!Chips hjälper med humöret men inte förkylningen! har du hör talas om te?
När man är sjuk får man äta det man är sugen på!Överväger att besöka Ica o handla chips. Förkylningen kräver sitt? Va?
Som jag inte viste det!Näääää!
/Squie som dricker te…hela tiden.
Typ statligt här åDet var ett udda datum
Vi får lön den 25e, men den här månaden så bestämde dom att lönen skulle betalas ut efter helgen istället för innan . Statlig myndighet.
I vårat avtal står det att lönen måste betalas senast 25:e. Så så får inte våran ag göra.Det var ett udda datum
Det hade jag förr oxå!Vi har 15