Tänkte försöka ta gammeltant på en liten promenad. Vi har nu i 2 dagar lyckats promenera vid tider då inga andra hundar varit ute skönt för både henne och mig. Får se om vi har samma tur idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varit hos hästen som var mer vild än tam idag. Märkligt hur ett kallblod på typ 700 kg kan vara så akrobatisk.
Jag är mycket nöjd med att sluta rida i och med att jag fick avliva min förra häst, skulle aldrig våga sätta mig på hästen jag hjälper till med nu.
vad blev det för någon?Leker med min nya kamera
Den är väldigt lätt på avtryckaren så jag får vara mycket försiktigare än tidigare
Han är en tinker.Haha spännande med pigg häst . Vad för ras nu igen?
Han är en tinker.
Det där är lycka det!Jag är ute i trädgården med hunden och hittade denna här: Visa bifogad fil 139843
Komsi, komsi, våren!
vad blev det för någon?
Jag är kommunanställd och får den 25.Av en slump såg jag att jag hade lagt in en räkning till fel mottagare. Men nu är det rättat.
Undrar varför kommunanställda får lön den 27.e. Spelar mig ingen roll men varför.
Tittar på hoppningen. Spännande.
Jag har inget emot Nikon! det är bra kameror! bara du är nöjd!Nikon D7500. Jag har använt Nikon för alla mina systemkameror utom den första. Min kompis som är fotograf använder aldrig något annat så det är pga henne jag hamnade i Nikon-träsket. Den här har verkligen premium-känsla som de betydligt dyrare fullformatarna.