Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom lär ju inte kunna tvångsop henne.Hoppas du har inflytande över hur det blir då.
Ja, sambon satt och jobbade med utsikt över hagen idag och hade sett hur min häst glidit runt med stooora ögon och näsborrar i balanstrav en halvmeter över marken och knappt rört marken med hovarna när konstigheterna skedde. Övriga kunde inte bry sig mindre.. Han är lite extra..Cleo katt skickar sina varmaste sympatier och hävdar bestämt att ÄNDRINGAR alltid är obefogade! Typiskt tvåbeningar.
Hennes människa hade försökt hitta på någon fånig och läskig LEK idag. Godiset hade väl varit okej men vad tusan hade de i en äggkartong att göra. Typiskt kattätande monster.
Vilken sötnäsa!
Hålla i potatisen när man skalar den, mota osten vid hyvling mmJaha. Då börjar ett liv (ngn vecka bara) m bara högerhanden. Vänster är i bandage. (Op på finger o tömt på blod o klägg)
Alltså. VET ni hur mkt vi använder vänster hand i vardagen? Diska???? Liksom.
Visst är det kul!Hålla i potatisen när man skalar den, mota osten vid hyvling mm
Mvh hon som bröt vä handled
Jag har inte helt koll på vad det hela handlade om utöver ett vårdbesök som kändes oskönt. Men nej såklart inte.Dom lär ju inte kunna tvångsop henne.
JotackJaha. Då börjar ett liv (ngn vecka bara) m bara högerhanden. Vänster är i bandage. (Op på finger o tömt på blod o klägg)
Alltså. VET ni hur mkt vi använder vänster hand i vardagen? Diska???? Liksom.
Funderar på om jag ska göra fattiga riddare nu eller imorgon. Duscha inkl tvätta håret ska jag göra lite senare.
Jag har inte helt koll på vad det hela handlade om utöver ett vårdbesök som kändes oskönt. Men nej såklart inte.