Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Cleo katt skickar sina varmaste sympatier och hävdar bestämt att ÄNDRINGAR alltid är obefogade! 😾 Typiskt tvåbeningar.

Hennes människa hade försökt hitta på någon fånig och läskig LEK idag. Godiset hade väl varit okej men vad tusan hade de i en äggkartong att göra. 🙀Typiskt kattätande monster.

Vilken sötnäsa!
Ja, sambon satt och jobbade med utsikt över hagen idag och hade sett hur min häst glidit runt med stooora ögon och näsborrar i balanstrav en halvmeter över marken och knappt rört marken med hovarna när konstigheterna skedde. Övriga kunde inte bry sig mindre.. Han är lite extra.. 🤷‍♀️😅

Tycker helt klart det låter som att din katt också upplever det vore som en uppfriskande semester att skickas iväg på djurförsök eller dylikt. Som min häst.. 😅
 
Jaha. Då börjar ett liv (ngn vecka bara) m bara högerhanden. Vänster är i bandage. (Op på finger o tömt på blod o klägg)

Alltså. VET ni hur mkt vi använder vänster hand i vardagen? Diska???? Liksom. 😂
Hålla i potatisen när man skalar den, mota osten vid hyvling mm
Mvh hon som bröt vä handled
 
Jättelämpligt att spis och ugn säger upp sig när man är dödstrött och har hungriga och trötta byggare att göra mat åt. 🤬🤯

Tur att det är 100 m till stallets kök. 😍


IMG_3138.jpeg
 
Pubmellanlandning med sambon, nu fiskrestaurang 🤩
De spelar A Lovely Day :rofl:
(Kan bara tänka på 8 out of 10 cats does countdown)

Livet där man kan unna sig sånt här ändå?
Hade aldrig kunnat drömma om :heart
Eller ja, kanske drömma om.
 
Kom precis hem efter att ha varit en sväng ute med kidsen. Eller som de påpekade ”vi är faktiskt inga kids utan unga vuxna”. Jag förklarade att jag säger kids eftersom jag själv är så uråldrig. De bara ”ok boomer 🙄” (detta fick de som satt bredvid oss på pendeln att fnissa lite). Jag är dock härdad 😅

Nu ska jag steka sparris och lite annat gött som jag ska äta till en bit lax. Mitt nya sk. ”Jag har inte diabetes-leverne”
 
La mig på sängen när jag kom hem från jobbet vid 19 men börjar vara dags att göra lite middag. Tror det blir mannagrynsgröt.

Jobbar alltid hemifrån på fredagar och det känns lite som att vara ledig eftersom jag slipper pendlingen så har lite skönt helgkänsla 😍
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 738
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 706
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
0
· Visningar
331
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 590

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp