Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas det är klart nu och var rimligt!Anmäld och i väntrummet på lasarettet.
Men FRÖS du inte ??Operation bygga om i tvättstugan pågår och dörren till alla mina hästkläder var totalblockerad.
Så jag fick kila ner och ta in hästar och mocka i pyjamas och utan jacka/handskar. Tur att jag inte mötte någon!
Jag var så varm IOM varm pyjamas, raggsockor etc och röjt runt som en galning här inne innan. Och det är 30 m till hagen, 100 m till stallet och bara min häst och hans polare som skulle in. Stallet var ändå rätt varmt IOM att övriga varit inne ett tag. Mockade på 10 min. Så det var överkomligt.Men FRÖS du inte ??
Kände att det blev lite halvbrådis IOM att min gamle knäppgök hade jagat upp sig och sprang upprört över att lämnas ute för att ätas upp av vargarna, svälta ihjäl och drunkna i regnet. Som MINST!Men FRÖS du inte ??
Cleo katt skickar sina varmaste sympatier och hävdar bestämt att ÄNDRINGAR alltid är obefogade! Typiskt tvåbeningar.Kände att det blev lite halvbrådis IOM att min gamle knäppgök hade jagat upp sig och sprang upprört över att lämnas ute för att ätas upp av vargarna, svälta ihjäl och drunkna i regnet. Som MINST!
Hans kompis stod typ och halvsov eller pillrade i gräset.
Min kille såg ut såhär efter insläpp.. Lera upp till bogen/skrevet, svettig så det ångar etc..
Täcket var också nerlerat av kutandet..
Har varit lite ändringar i saker som skett på gården idag. Det var ju hemskt upprörande.
Visa bifogad fil 139641
Hoppas det är klart nu och var rimligt!
Hoppas du har inflytande över hur det blir då.Det är klart, men blev bara mer cementerad i min tro på att det inte är för mig just nu.
Saknades bara en DAF för att få lastbilsbingo idag. Kanske nästa vecka.
Hoppas du har inflytande över hur det blir då.