Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens sista skype nedkopplat. Jag skulle kunna sitta här och låtsasjobba ett tag till men jag får nog inte gjort mer idag. Lika bra att ge mig ut i regnet för att ta mig hem.
 
Funderar på att lösa lite mer korsord. Upptäckte ett fel i ett så mailade redaktionen. Fick svar inom några timmar, de tackade för det och skulle lägga in en rättelse på hemsidan. :up:

Har bara krångliga korsord kvar och mitt tålamod är inte på topp.
 
Kul dag... :) Två loppisar. Mamma fyndade mest. Hon hittade en jättefin skrivbordshurts komplett med hängmappar för 125 kr. För egen del blev det boken "Britt-Marie var här" för 34 kr. Fin-fina bokreor på loppis... :D På Erikshjälpen passade vi också på att käka lunch i deras café och de hade förvånansvärt mumsiga pajer som smakade hemlagat. Vi valde lax- och spenatpaj, serverad med sallad och hemgjord dressing.... :d
 
Men FRÖS du inte 🥶??
Kände att det blev lite halvbrådis IOM att min gamle knäppgök hade jagat upp sig och sprang upprört över att lämnas ute för att ätas upp av vargarna, svälta ihjäl och drunkna i regnet. Som MINST! 🙄
Hans kompis stod typ och halvsov eller pillrade i gräset.
Min kille såg ut såhär efter insläpp.. Lera upp till bogen/skrevet, svettig så det ångar etc..
Täcket var också nerlerat av kutandet..
Har varit lite ändringar i saker som skett på gården idag. Det var ju hemskt upprörande. 🙄🤷‍♀️😅
IMG_3137.jpeg
 
Kände att det blev lite halvbrådis IOM att min gamle knäppgök hade jagat upp sig och sprang upprört över att lämnas ute för att ätas upp av vargarna, svälta ihjäl och drunkna i regnet. Som MINST! 🙄
Hans kompis stod typ och halvsov eller pillrade i gräset.
Min kille såg ut såhär efter insläpp.. Lera upp till bogen/skrevet, svettig så det ångar etc..
Täcket var också nerlerat av kutandet..
Har varit lite ändringar i saker som skett på gården idag. Det var ju hemskt upprörande. 🙄🤷‍♀️😅
Visa bifogad fil 139641
Cleo katt skickar sina varmaste sympatier och hävdar bestämt att ÄNDRINGAR alltid är obefogade! 😾 Typiskt tvåbeningar.

Hennes människa hade försökt hitta på någon fånig och läskig LEK idag. Godiset hade väl varit okej men vad tusan hade de i en äggkartong att göra. 🙀Typiskt kattätande monster.

Vilken sötnäsa!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 738
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 706
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
0
· Visningar
331
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 590

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp