Vad gör vi? Del CXCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittar på Ilse och Power Stone som försöker gräva och gnaga sig ut ur varsitt hörn på lådan. Utan framgång som tur är 😅
 
Hemma efter en heldag i backen! Strålande 🌞 och några grader kallt. Åkt med 20 år yngre kollega så gissar på grym träningsvärk imorgon. Väldigt lite folk trots lov.
Messenger_creation_39bf1948-d3e7-4a51-954e-5d4e8aea09d5.jpg
 
På väg till operan för att titta på Hammer (dans). Ville verkligen inte ta på mig "riktiga kläder", så nu hoppas jag att jag har lyckats styla mina mysbyxor till att se mer excentrisk än imbecill ut. :angel: :cool:

Nåja, jag går ensam så det är åtminstone ingen annan som kommer behöva skämmas över mig. :rofl:
Men åh! Hammer hade jag velat se. Hoppas du får en bra kväll!
 
Undrar hur länge snön ska komma och försvinna. Är så trött på det.
Ska lägga mig i sängen och läsa och försöka glömma bort eländet.
 
Ätit middag, fortfarande hungrig så går och småäter. Har inte gjort något idag förutom att gå och handla. Borde verkligen städa och diska.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 757
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 722
Senast: Mia_R
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
0
· Visningar
331
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 631

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp