Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Söt outfit!Nu har jag fått order om att köpa denna träningsoutfit. Jag känner ändå att färgen på tröjan är ganska rätt. Samt att jag uppskattar en chunky sneakers. Undrar dock om man kan kombinera med ngn kul hatt? Det lär ju behövas ett par kul glasögon också och roliga accessoarer
Visa bifogad fil 139408
Mer pengar. Mer tid. I vissa fall bättre relationer. Ångrar inte att jag slutade och saknar det inte alls.Funderar på vem jag skulle vara, om jag inte hade häst. Är det ett liv jag vill ha? Det är hästarna som driver mig till att kämpa på, utan häst vad skulle jag då ha?
Fast risken är att jag hade spenderat all tid framför någon skärm istället. Nu är det inte något beslut jag kommer ta idag, men inom en inte allt för lång framtid kommer jag vara hästlösMer pengar. Mer tid. I vissa fall bättre relationer. Ångrar inte att jag slutade och saknar det inte alls.
Eller så hittar du en annan hobby?Fast risken är att jag hade spenderat all tid framför någon skärm istället. Nu är det inte något beslut jag kommer ta idag, men inom en inte allt för lång framtid kommer jag vara hästlös
Det är då man skaffar hund.Fast risken är att jag hade spenderat all tid framför någon skärm istället. Nu är det inte något beslut jag kommer ta idag, men inom en inte allt för lång framtid kommer jag vara hästlös
Hundar är trevliga, men inte något för mig.Det är då man skaffar hund.
Jag har tid att fundera. Det finns för- och nackdelar med bägge besluten.Eller så hittar du en annan hobby?
Men åh! Hammer hade jag velat se. Hoppas du får en bra kväll!På väg till operan för att titta på Hammer (dans). Ville verkligen inte ta på mig "riktiga kläder", så nu hoppas jag att jag har lyckats styla mina mysbyxor till att se mer excentrisk än imbecill ut.
Nåja, jag går ensam så det är åtminstone ingen annan som kommer behöva skämmas över mig.
Härligt!Jag har ätit middag och sitter och är löjligt nöjd över typ 10 min ridning på gullefjunet.
Hon är verkligen min drömhäst! Drygt två månaders vila och hon bara "okej, matte. Jag fickparkerar vid pallen, står helt stilla när du hoppar upp och sen är det bara att tuta och köra."
Oops. Idag är tydligen den vägen avstängd pga ännu mer vatten.På väg hem från stan. Det är lite blött på vägarna här och där och x antal nya "sjöar" där svanar simmar runt.
De sörmländska bönderna kanske ska satsa på att odla ris i år? Eller fisk?
Visa bifogad fil 139277