Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Barndomsvaccinationer är relevanta hur
Jag har bara koll på mammas sida vad gäller eventuella genetiska saker
Jag vet dock att jag inte är vaccinerad mot mässling och co
Olika journalsystem är nog svaret där.När jag är hos läkare och de frågar om allehanda genetiska saker så får jag alltid säga att jag är adopterad och har ingen susning om vad mina biosläktingar eventuellt lider av.
Dessutom verkar de inte ha så bra koll på mina barndomsvaccinationer eftersom de skedde i gryningens tidevarv.
Så gott!Har ar ytterligare en allt for tidig morgon nar det ar svart att vakna. Jag skulle gora lactose free yogurt i gar .... men glomde sjalva yogurten. Det far alltsa bli att tillverka yogurt i dag i stallet!
Räcker det inte med att man köper dem? Sambon köpte träningsskor för många år sedan. De ligger fint i garderoben...Jag har köpt tre gummiband, ett utan handtag, ett med handtag och de där små i en ring. Nu ska jag bara använda dem - för första gången
Före lunch hade jag ett samtal med HR om hur min sjukersättning på 100% ska hanteras från deras sida.
Efter lunch blev det 5 km snöpulsning
Ge mig vår NU!
Nu lyssnar jag inte på dig längreInter för att vara sån, men förra året snöade det väl till en bra bit in i mars?
Yes! Ett par gånger. Min favorit är att använda den tillsammans med kyckling Har bara testat att baka en gång men det var ochså gott.Suttit och tittat på Great Australian Bake Off där många av deltagarna har rötter i Asien. De använder relativt ofta yuzu vilket efter vad jag kan googla mig till är en slags citrusfrukt från Kina/Japan/Korea. Den verkar inte finnas i Sverige.
Är det någon som har använt den i matlagning eller bakning och är den god? Den beskrivs som ett mellanting mellan grapefrukt, citron och lime. Låter smaskens. Syrlig och lite bitter men passar för att ta udden av det söta.
Jaja men då kan vi ju låta bli att upprepa ossInter för att vara sån, men förra året snöade det väl till en bra bit in i mars?
Jaja men då kan vi ju låta bli att upprepa oss
Mars är väl ok däremot var det kallt långt in i maj hos mig förra året
DET är inte ok
Så det så
Det var en horribel torka och missväxt år 2018. Förra året blev det inte fullt så illa men "min" bonde fick ändå importera gräsfröhalm för att få fodret att räcka till.Just det, det snöade och var sedan torrt och kallt hela våren och alla fick panik efter 2022(?) att det inte skulle finnas något foder. Sedan blev det mycket varmt och torrt och alla fick panik att skörden skulle torka bort. Sedan blev det höst och norrlänningarna körde i diket eftersom det snöade innan de hunnit sätta på vinterdäcken. Sedan var det en vinter med mycket snö och kyla. Samt översvämningar när det plötsligt slog om och allting svämmade över. Och sedan frös till blankis och har börjat snöa igen.
Vad månde 2024 bära i sitt sköte.