R
Raderad medlem 68338
Ska ha rehabmöte med chefen idag, rejält nervös, men det går nog bra.
Lycka till!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska ha rehabmöte med chefen idag, rejält nervös, men det går nog bra.
Jobba liggande is king! Det borde jobbet kunna fixa som arbetsanpassning? Jag menar en liten laptopbricka till sängen och eventuellt en kilkudde. Det går också att få rimlig arbetsställning i en badenbaden med extra kuddar på armstöden.Provar att jobba lite idag. Gått igenom mailen och konstaterat att det inte kommit något viktigt. Nu måste jag lägga mig ner lite, hela världen snurrar..
Jag kan inte ligga på rygg.. annars var det en bra idéJobba liggande is king! Det borde jobbet kunna fixa som arbetsanpassning? Jag menar en liten laptopbricka till sängen och eventuellt en kilkudde. Det går också att få rimlig arbetsställning i en badenbaden med extra kuddar på armstöden.
Om du verkligen vill få till det menar jag och om du mår bättre liggande.
Attans!Jag kan inte ligga på rygg.. annars var det en bra idé
Jaha vaccinatonsintyg. Andas ut. Jag har inte tappat bort nått.
Ska den resa måste den ha ett riktigt pass, som @MJLee visar. Däri måste resevaccinationerna vara inskrivna. Funkar alltså inte att ha ett löst vaccinationsintyg bredvid om det är krav på vaccination för införsel (tex mot rabies, från de flesta länder).
Alltså vad har jag gett mig in på
En av kidsen i min ungdomsgrupp ska ta med mig till Friskis och Svettis imorgon.
Jag kan rimligtvis inte gå dit iklädd kaftan och polotröja. Äger inga byxor öht och är oformligt fet samt stel som jag vet inte vad.
Kiddot bara ”men Törnis nu får du gå och köpa träningskläder”.
Äsch det är det bästa med Friskis - man kan komma precis som man är
Då vore det väl bättre för din del att inte skriva till mig från början när jag inte riktade mig till dig, om du inte tål mina svar?Tycker det var ett tykigt svar, hade varit bättre att inte svara alls. Väldigt otrevligt faktiskt.