Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man behöver inte prata med släktingarSvarade på ett telefonsamtal med en sorts släkting och nu sitter jag här och har ångest. Hen menar inte att vara elak och träffsäkert rikta in sig på varenda sårig punkt jag har ångest över. Men det hjälper inte att veta det just nu.
Har också kört spinning. Bra instruktör med bra musik.Kört mitt spinningpass i dag med några som test. Fick godkänt vad det verkar som Måste skrapa ihop något till middag, pannkakor ligger högt på listan
Så gott!
Om du fermenterar ordentligt (över 24 h) så blir all yoghurt laktosfri. Dessutom får du en mer potent kultur eftersom den i stort äter laktos som metod för att omvandla mjölken till yoghurt! Det kanske är det du menar, men om inte, så är det ett tips.
Go big or go home!Jag kollar på snuttepluttiga bilder på guldhästen. En av tjejerna i stallet skickade bilder på när hon gosar med pållan, som ligger och vilar och njuter av uppmärksamheten.
Cirkus 500 kg gosedjur!
Varför är folk så jävla korkade? Här när ena tunnan brännbart är full sätter de sina sopor utanför istället för att gå till andra parkeringen och slänga i den som sällan är full.... Fåglar och andra djur sprider ut skiten runt.Funderar på om någon av mina grannar har några hjärnceller kvar..
Här slänger alla brännbart i den tunnan som är närmast så den blir överfull och fåglarna sprider ut sopor över hela parkeringen. Fast resten av tunnorna som står PRECIS brevid är tomma!Varför är folk så jävla korkade? Här när ena tunnan brännbart är full sätter de sina sopor utanför istället för att gå till andra parkeringen och slänga i den som sällan är full.... Fåglar och andra djur sprider ut skiten runt.
Och VEM är detta egentligen? Människor med låg IQ? Människor som inte bryr sig? VAD bryr de sig om då? Vad är det för typ av människor?
Sånt här gör mig orimligt arg! Höjden av dumhet och lathet. Brukar svära högt och klaga inför spionen när jag är ute med honom och ser det.... Han verkar hålla med mig, han blev så besviken när "hans" parkeringsruta med snö han brukar rulla sig i plötsligt blev full av små vita korn (den var inte använd av bilar på ett tag) och jag fick snabbt avbryta honom mitt i när jag såg det. Han luktade äckligt och stickigt efteråt Nu slänger fastighetsskötarna ner snö utanför vår trappa i ett hörn så han har fått en ny plats att gräva och rulla, där är fräsch snö, funderar på att sätta skylt med "Spionens snöhög, rör ej!" för även där hittar jag godispapper, energidrycksburkar och läskflaskor ibland!Här slänger alla brännbart i den tunnan som är närmast så den blir överfull och fåglarna sprider ut sopor över hela parkeringen. Fast resten av tunnorna som står PRECIS brevid är tomma!
Menar du att du tvättat bussen för hand?I dag har jag utverkat stordad! Jag tvattade min buss. Det var blottKallt vatten bara och jobbigt. Det tog mig en timma att dra av den sa det sag hyfsat ut Den ar faktiskt mycket fin nu Pa Lordag ska den med ut pa ett "event" och forsoka anstalla fler chaufforer.
Inter för att vara sån, men förra året snöade det väl till en bra bit in i mars?