Väntar på bakpotatis i ugnen.
Micro går fortare , men blir godare i ugn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Väntar på bakpotatis i ugnen.
Suttit och tittat på Great Australian Bake Off där många av deltagarna har rötter i Asien. De använder relativt ofta yuzu vilket efter vad jag kan googla mig till är en slags citrusfrukt från Kina/Japan/Korea. Den verkar inte finnas i Sverige.
Är det någon som har använt den i matlagning eller bakning och är den god? Den beskrivs som ett mellanting mellan grapefrukt, citron och lime. Låter smaskens. Syrlig och lite bitter men passar för att ta udden av det söta.
Och jag äter både citroner o lime på samma sätt som vanligt folk äter apelsiner.Jag gillar inte yuzu! Men så gillar jag inte att bli skrynklig av saker jag äter
Ännu godare i crockpot men tar 12 timmar men så jäkla värt.Micro går fortare , men blir godare i ugn?
Och jag äter både citroner o lime på samma sätt som vanligt folk äter apelsiner.
Menar du att du tvättat bussen för hand?
Ja jag fattar inte hur folk tänker ibland. De tjatar om att de vill vara delaktiga och få info men ingen engagerar sig för fem öre..Hopplöst! Jag klev av som facklig på min arbetsplats. Dock fortfarande med i facket.
Välkommen hit - Välkommen hemHar varit i Uppsala för första gången i mity liv idag. På sjukhuset till och med (utbildning). Imorgon sista dagen på utbildningen för denna vecka, åker hem t skåne på kvällen.
Tåg i tid, vänta det måste vara något fel!Sitter på tåget... vi är i tid