Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det måste man inte det är säkert 15 filmer sedan vi ledsnade på dem.När jag kommer hem ikväll så blir det Beck. Tycker inte alls att de är lika bra längre men man måste ju ändå se.
Nej det måste man inte det är säkert 15 filmer sedan vi ledsnade på dem.
Jag är kräkmätt. Mycket bacon köttbullar falukorv och potatis till frukost...Hungrig men försöker låta bli att äta knäckemacka.
Har fått lite gjort men det går otroligt trögt i dag.
Fick upp ett minne på fejjan om hur jag gnällde på skitmildväder för 2 år sen och att jag längtade efter en normal, lång vinter precis som det ska vara. Jag njuter nu när det äntligen blev så . Men det märks att vi närmar oss våren för solen börjar värma på huset redan (solläge är ju båda bra och blä) och egentligen vill jag bara njuta ute av finvädret meeeen har sysslor inne och framförallt skriva på min examination, varför ska det vara så segt att lixom göra det man ska?! .
Jo jag måste.Nej det måste man inte det är säkert 15 filmer sedan vi ledsnade på dem.
Sista minuterna på en arbetsdag måste ju vara mycket längre än vanliga minuter?
12 minuter kvar på arbetsdagen och det känns som att det aldrig är dags att gå hem.
6,5 timme kvar och det känns som en evighet, sen ska jag upp 05 i morgon bitti.Jag har flera timmar kvar och det enda jag vill är att den ska ta slut och jag kan leka sardin.
Får en hyreshöjning på 350 kr...
Inte kul
Kommer ligga på 6200 i hyra
Ungefär lika korkade som de som kastar ut burkar ur bilen när de druckit klart.Varför är folk så jävla korkade? Här när ena tunnan brännbart är full sätter de sina sopor utanför istället för att gå till andra parkeringen och slänga i den som sällan är full.... Fåglar och andra djur sprider ut skiten runt.
Och VEM är detta egentligen? Människor med låg IQ? Människor som inte bryr sig? VAD bryr de sig om då? Vad är det för typ av människor?