Vad gör vi? Del CXCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick upp ett minne på fejjan om hur jag gnällde på skitmildväder för 2 år sen och att jag längtade efter en normal, lång vinter precis som det ska vara. Jag njuter nu när det äntligen blev så 😁😍. Men det märks att vi närmar oss våren för solen börjar värma på huset redan (solläge är ju båda bra och blä) och egentligen vill jag bara njuta ute av finvädret meeeen har sysslor inne och framförallt skriva på min examination, varför ska det vara så segt att lixom göra det man ska?! 😂.
 
Fick upp ett minne på fejjan om hur jag gnällde på skitmildväder för 2 år sen och att jag längtade efter en normal, lång vinter precis som det ska vara. Jag njuter nu när det äntligen blev så 😁😍. Men det märks att vi närmar oss våren för solen börjar värma på huset redan (solläge är ju båda bra och blä) och egentligen vill jag bara njuta ute av finvädret meeeen har sysslor inne och framförallt skriva på min examination, varför ska det vara så segt att lixom göra det man ska?! 😂.

Hm runt 26 grader i v-rummet.....Behövs inte mycket eldning när solen är framme nu 😅
 
Puhhh.... Friskis och Svettis blev flyttat till nästa vecka pga att det var FÖR PINIGT att jag inte hade några "träningskläder".
Tackar högre makter!!! Dock har jag nu skjutit problemet framför mig då jag lovat att ställa upp på detta nästa vecka :p
 
Varför är folk så jävla korkade? Här när ena tunnan brännbart är full sätter de sina sopor utanför istället för att gå till andra parkeringen och slänga i den som sällan är full.... Fåglar och andra djur sprider ut skiten runt.

Och VEM är detta egentligen? Människor med låg IQ? Människor som inte bryr sig? VAD bryr de sig om då? Vad är det för typ av människor?
Ungefär lika korkade som de som kastar ut burkar ur bilen när de druckit klart.
Den här gamla tanten vill inte ha sin omgivning nerlusad med burkar så de som hamnar närmast mtt hus tar jag hem.Pant eller metallåtervinning beroende på skick.

/burkplockartanten 🤪
 
Dricker te och tittar på klockan. Ringde triumf glass och frågade om deras citronsorbet har utgått ur sortimentet. Det står det på deras hemsida men när jag frågat på ICA och Willys är den tillfälligt slut.

Kundtjänst uppgav att tvärtom hade de missbedömt hur populär den är så de måste producera mer. Men nu är den på väg till affärerna igen. Yay!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 611
Senast: Scata
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 990
Senast: hundtant
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
540
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp