Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Damm i fläkten? Eller har du kickat in Windows i High performance mode och har nån applikation igång som skriker efter mer CPU oavsett hur mycket den får?Min dator låter som om den ska flyga iväg. Värsta helikopterljudet! Minst sagt irriterande. Borde kanske kolla varför den låter så..
Skulle tro på damm. Startade den nyss så den borde inte vara för varm. Inget high performance här inte.Damm i fläkten? Eller har du kickat in Windows i High performance mode och har nån applikation igång som skriker efter mer CPU oavsett hur mycket den får?
Ja förstår inte varför man gör det heller. Eller slänger ut hela påsar med skräp efter Max eller MCDonaldsbesök.Ungefär lika korkade som de som kastar ut burkar ur bilen när de druckit klart.
Den här gamla tanten vill inte ha sin omgivning nerlusad med burkar så de som hamnar närmast mtt hus tar jag hem.Pant eller metallåtervinning beroende på skick.
/burkplockartanten
Suttit och tittat på Great Australian Bake Off där många av deltagarna har rötter i Asien. De använder relativt ofta yuzu vilket efter vad jag kan googla mig till är en slags citrusfrukt från Kina/Japan/Korea. Den verkar inte finnas i Sverige.
Är det någon som har använt den i matlagning eller bakning och är den god? Den beskrivs som ett mellanting mellan grapefrukt, citron och lime. Låter smaskens. Syrlig och lite bitter men passar för att ta udden av det söta.
Fick upp ett minne på fejjan om hur jag gnällde på skitmildväder för 2 år sen och att jag längtade efter en normal, lång vinter precis som det ska vara. Jag njuter nu när det äntligen blev så . Men det märks att vi närmar oss våren för solen börjar värma på huset redan (solläge är ju båda bra och blä) och egentligen vill jag bara njuta ute av finvädret meeeen har sysslor inne och framförallt skriva på min examination, varför ska det vara så segt att lixom göra det man ska?! .
Trodde du var yngre än jag. Jag har inte fått tbc-vacc, är 46.
Ungefär lika korkade som de som kastar ut burkar ur bilen när de druckit klart.
Den här gamla tanten vill inte ha sin omgivning nerlusad med burkar så de som hamnar närmast mtt hus tar jag hem.Pant eller metallåtervinning beroende på skick.
/burkplockartanten
Jag har inte fått, är född -81. Min lillebror född -86 har. Vi är födda och uppvuxna inom samma landsting.