Jag har noll koll på vad jag blivit vaccinerad mot.. Vet att jag tog covid+influensa i november förra året, men förutom det är det helt blankt.
Nyfiken fråga; influensavaccin just för graviditet eller har du tagit innan ändå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har noll koll på vad jag blivit vaccinerad mot.. Vet att jag tog covid+influensa i november förra året, men förutom det är det helt blankt.
Hade fel, det var bara covid. Tog det för graviditeten. Och tydligen har jag tagit kikhosta, stelkramp och difteri också. Det hade jag glömt bortNyfiken fråga; influensavaccin just för graviditet eller har du tagit innan ändå?
Hade fel, det var bara covid. Tog det för graviditeten. Och tydligen har jag tagit kikhosta, stelkramp och difteri också. Det hade jag glömt bort
Vi har varit och vaccinerat katterna för i år. Veterinären är helt enig om att det är två små A-katter, fruktansvärt söta och i tipp topp-skick!
Härligt! De är söta som socker. Mr Fish ser ibland lite förvirrad ut över livet i allmänhet men båda verkar vara goskatter. Uppförde de sig hos veterinären?
Jag tog mig ut på en kort promenad. Tänkte testa och se hur kroppen betedde sig. Den fick underkänt.
Jag hoppas att läkaren ringer snart så jag kan berätta om eländet och (förhoppningsvis) få någon hjälp!
Att vara 35 år och få bröstsmärtor pga skenande puls av att gå typ 200 m, det känns inte bra. Men det stackars hjärtat jobbar väl övertid för att lungorna tagit semester.
Jag tog mig ut på en kort promenad. Tänkte testa och se hur kroppen betedde sig. Den fick underkänt.
Jag hoppas att läkaren ringer snart så jag kan berätta om eländet och (förhoppningsvis) få någon hjälp!
Att vara 35 år och få bröstsmärtor pga skenande puls av att gå typ 200 m, det känns inte bra. Men det stackars hjärtat jobbar väl övertid för att lungorna tagit semester.
Under dagen har ngn skit tilltagit så nu har jag kurerat mig med Ipren, strepsils och någon form av hostdämpande sugtabletter. Tänker inte bli sjuk.
Ska ta en kopp med kaffe och se på Beck och skidor.