Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför jobbar du då? Eller är du partiellt sjukskriven?Ja jag är sjukskriven för utmattning
jag följer någon slags rehab plan just nu. eller återgång till arbete.Varför jobbar du då? Eller är du partiellt sjukskriven?
jag har jobbat 4 timmar övertid idag. så jag tänker inte laga middag. tänkte sova istället.
Men du ska ju inte jobba övertid om du är deltidssjukskriven?jag följer någon slags rehab plan just nu. eller återgång till arbete.
nä jag vet.Men du ska ju inte jobba övertid om du är deltidssjukskriven?
Men du ska ju inte jobba övertid om du är deltidssjukskriven?
?Nej det får man inte men tror du mitt gamla jobb hade lätt och sköta det jämt....?
jag har jobbat 4 timmar övertid idag. så jag tänker inte laga middag. tänkte sova istället.
?
Jag citerade Tranan.
jag har inte jobbat mer än 10 timmar.Får f-kassan reda på det så ligger du riktigt pyrt till eftersom du uppenbarligen har högre arbetsförmåga än 25%.
Sen är det ju egentligen inte övertid på så vis iom att det är inom din ordinarie arbetstid, för jag gissar att du inte jobbat 10 h.
Nej det får man inte men tror du mitt gamla jobb hade lätt och sköta det jämt....?
Det är/var på ditt ansvar om det hade kommit fram.
Man riskerar ju ganska mycket med att jobba mer än man får, om f-kassan får reda på det.
Säg det till samordnaren och de. Jag var stenhård med vad som gällde. Men dålig respekt fick jag för "det kunde ju inte vara sååå farligt"
jag har inte jobbat mer än 10 timmar.