Vad gör vi? Del CXC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fredag och vab, men barnet mår bättre. Blev en konstig vecka…
Tyckte mig se att det kommit lite snö också :cautious:

Beställde igår i panik en väldigt dyr men praktisk skotork (mest till barnet) man ställer på golvet och hänger skorna på. Som bonus blir det lite som ett element tänker jag 😅

Också stoppat lite på rea i en onlinebutik jag gillar. Och på apotea.

Och har ett stort paket som kommer idag jag måste betala snart…

Usch, vad hände? 🙈

Får f-kassan reda på det så ligger du riktigt pyrt till eftersom du uppenbarligen har högre arbetsförmåga än 25%.

Sen är det ju egentligen inte övertid på så vis iom att det är inom din ordinarie arbetstid, för jag gissar att du inte jobbat 10 h.
jag har inte jobbat mer än 10 timmar.

Säg det till samordnaren och de. Jag var stenhård med vad som gällde. Men dålig respekt fick jag för "det kunde ju inte vara sååå farligt"

Kunde inte bry mig mindre om vad en samordnare anser
Man går när ens timmar är klar helt enkelt. Räknas ju som bedrägeri ur f-kassans perspektiv, när folk jobbar och har sjukpenning samtidigt för mig är inget jobb värt att bli åtalad för bedrägeri för.

Men alla är vi olika.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse!
81 82 83
Svar
1 645
· Visningar
48 176
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 016
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del...
2
Svar
24
· Visningar
838
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 587
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka