Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick det första gången i frisörstolen, höll på att svimma sittande
*vinkelivink*Sitter och jobbar på ett kontor på Östermalm, i ett regngrått Stockholm #lantisistan
Måste komma ihåg att använda Goodreads igen. Det är kul att se vilka böcker man har läst, för man glömmer så lätt. Så nu har jag lagt till Stormvakt där, som hittills är riktigt bra. Det är en bok på nästan 500 sidor, men jag läste ungefär 100 sidor igår kväll så det ska nog inte vara några större problem att ta sig igenom den...
Jag använder goodreads för att hålla koll på min egen läsning, så deras recensioner spelar mindre roll...Man ska vara försiktig när man använder goodread och inte lita på deras rating och kommentarer
https://www.theguardian.com/books/2023/dec/18/goodreads-review-bombing
Har du sommar hos digDet är inte bara jag som har längtat efter en solig dag, utan snö och minusgrader.
Visa bifogad fil 137626
Sådär ser det inte ut här direkt gulingen skoddes idag och vi satte i 4 brodd/sko eftersom istiden har startatHar du sommar hos dig
Jag riktigt känner värmen av solen mot ansiktet när man sitter där och dricker kaffe
Har du sommar hos dig
Jag riktigt känner värmen av solen mot ansiktet när man sitter där och dricker kaffe