Vad gör vi? Del CXC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har börjat rensa ur mitt hus inför en framtida försäljning. Fyllde bilen och åkte till återvinningen. Kommer bli många besök där det närmaste året. Herregud vad skit man hinner samla på sig på 12 år O_o .
Sen fick katten jaga "röda pricken" en stund och nu äter jag lunch.
 
Funderar på om jag borde investera i denna ”regnkappa” pga ”praktiskt med en regnkappa”

IMG_7250.jpeg
 
Måste komma ihåg att använda Goodreads igen. Det är kul att se vilka böcker man har läst, för man glömmer så lätt. Så nu har jag lagt till Stormvakt där, som hittills är riktigt bra. Det är en bok på nästan 500 sidor, men jag läste ungefär 100 sidor igår kväll så det ska nog inte vara några större problem att ta sig igenom den... :p

Man ska vara försiktig när man använder goodread och inte lita på deras rating och kommentarer

https://www.theguardian.com/books/2023/dec/18/goodreads-review-bombing
 
Ansiktet är fullt med hårspray 🤣🤣

Magen lite lugnare. Kan nog styra mot ”stan” om en timme och inte hamna mitt i det värsta ändå ☺️
 
Har du sommar hos dig :eek:
Jag riktigt känner värmen av solen mot ansiktet när man sitter där och dricker kaffe :heart

Gräset ser orimligt grönt ut för att vara 25 januari, men det är faktiskt från i eftermiddags! Det där var tänkt att vara min "tidig-vår-fika-hörna". Ett perfekt skyddat hörn vid stallet, med söderläge just för att fånga de där allra första solstrålarna mot huden och en njutningsfylld kaffepaus. Men sedan bestämde huliganhönsen unisont att det var deras plats. Och nu har de haft det så kallt och mörkt och tråkigt så länge så jag unnar dem att få njuta ostört där idag i alla fall.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
535
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 049
Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
517
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Unga brottslingar
  • Tjockistråden 4
  • Roliga saker som barn säger

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp