Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag spår att ditt blodtryck kommer att gå bananas av den där
Jag höll på att avlida. Tillslut vaggades jag liksom in i ngn slags chock. Åh herregud så cringe. Naturligtvis var ju allt helt åt helv rent historiemässigt. Men vet du tillslut accepterade jag det bara. Det var ändå inte det värsta. Även om man tänkte sig att det var en hitte-på-saga från typ yttre rymden skapad av AI så vet detta ändå inte det värsta. Den ruggigt pinsamma ”kill-bill-viben” satte verkligen spiken i kistan. Jag fick också flashbacks från när mina grannar på landet tvingade mig att vara statist i deras hemmagjorda film ”läderbögens död”.
Kort sagt: DET VAR DET SÄMSTA JAG SETT.
Var det åtminstone en hunk eller två medJag höll på att avlida. Tillslut vaggades jag liksom in i ngn slags chock. Åh herregud så cringe. Naturligtvis var ju allt helt åt helv rent historiemässigt. Men vet du tillslut accepterade jag det bara. Det var ändå inte det värsta. Även om man tänkte sig att det var en hitte-på-saga från typ yttre rymden skapad av AI så vet detta ändå inte det värsta. Den ruggigt pinsamma ”kill-bill-viben” satte verkligen spiken i kistan. Och Kristian Tyranns barbröstade Di Leva look med uppknäppta knytblusar i mesh inköpta på Gina Tricots rea. Och de små dekorativa palmerna de köpt på plantagen för 29.90:- Jag fick också flashbacks från när mina grannar på landet tvingade mig att vara statist i deras hemmagjorda film ”läderbögens död”.
Kort sagt: DET VAR DET SÄMSTA JAG SETT.
Såg chokladbollssemlor på Facebook. Nu är det det enda jag vill ha! Men orkar inte handla för att baka själv och på mitt lokala fik finns bara vanliga semlor (iaf igår).
Semlor ja det måste införskaffas till helgen.Jag var trött och sliten och sambo skulle åka och köpa nån grej. Så kom han hem med semlor! Naaam!
Och sen är det mästerkocken ikväll! Jag ska ligga som en död sill på stekhet elfilt med vovve på bröstet.
Var det åtminstone en hunk eller två med
Nej det skulle jag inte påstå! Om du inte gillar att Kristian Tyrann lajvade DiLeva i uppknäppta knytblusar. Mitt sällskap tyckte att han var citat: "småhet" men jag tror att hen också var i ngn slags chock.
Jag hade nog iofs lättare köpt om det spårat helt och tex Army of Lovers hade gjort ett intåg och kört ngn dänga på Stortorget.
Känner att jag kanske vill se den ändåFilmens absoluta crescendo och favoritreplik måste ändå ha varit: ”Sten Sture yo motherfucker”. Där och då önskade jag att jag hushållerat mer med bubblet
Jag med!!Känner att jag kanske vill se den ändå
Jag gillade programmet. Kul att få lära sig lite mer om henne och om Marocko .Tittar på Camilla Hamids bakresa: Marocko.