Vad gör vi? Del CXC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollade The Rookie (säs 1 avsnitt 19) igår kväll på tv. Råkade se att William "Bill" Norcross, som serien bygger på, var med i en scen! Han öppnar den vita garageporten när de slår till mot biltjuvarna som stulit dyra bilar.
 
Jag spår att ditt blodtryck kommer att gå bananas av den där :angel: :rofl:

Jag höll på att avlida. Tillslut vaggades jag liksom in i ngn slags chock. Åh herregud så cringe. Naturligtvis var ju allt helt åt helv rent historiemässigt. Men vet du tillslut accepterade jag det bara. Det var ändå inte det värsta. Även om man tänkte sig att det var en hitte-på-saga från typ yttre rymden skapad av AI så vet detta ändå inte det värsta. Den ruggigt pinsamma ”kill-bill-viben” satte verkligen spiken i kistan. Och Kristian Tyranns barbröstade Di Leva look med uppknäppta knytblusar i mesh inköpta på Gina Tricots rea. Och de små dekorativa palmerna de köpt på plantagen för 29.90:- Jag fick också flashbacks från när mina grannar på landet tvingade mig att vara statist i deras hemmagjorda film ”läderbögens död”.
Kort sagt: DET VAR DET SÄMSTA JAG SETT.
 
Senast ändrad av en moderator:
Jag höll på att avlida. Tillslut vaggades jag liksom in i ngn slags chock. Åh herregud så cringe. Naturligtvis var ju allt helt åt helv rent historiemässigt. Men vet du tillslut accepterade jag det bara. Det var ändå inte det värsta. Även om man tänkte sig att det var en hitte-på-saga från typ yttre rymden skapad av AI så vet detta ändå inte det värsta. Den ruggigt pinsamma ”kill-bill-viben” satte verkligen spiken i kistan. Jag fick också flashbacks från när mina grannar på landet tvingade mig att vara statist i deras hemmagjorda film ”läderbögens död”.
Kort sagt: DET VAR DET SÄMSTA JAG SETT.

Tack för recensionen! I och för sig är jag förtjust i oavsiktliga filmhaverier, men känns som att jag avvaktar tv-versionen av just denna. Och prioriterar Poor things (som jag hoppas och tror levererar avsevärt bättre och crazy på bästa Lanthimos-sätt).
 
Jag höll på att avlida. Tillslut vaggades jag liksom in i ngn slags chock. Åh herregud så cringe. Naturligtvis var ju allt helt åt helv rent historiemässigt. Men vet du tillslut accepterade jag det bara. Det var ändå inte det värsta. Även om man tänkte sig att det var en hitte-på-saga från typ yttre rymden skapad av AI så vet detta ändå inte det värsta. Den ruggigt pinsamma ”kill-bill-viben” satte verkligen spiken i kistan. Och Kristian Tyranns barbröstade Di Leva look med uppknäppta knytblusar i mesh inköpta på Gina Tricots rea. Och de små dekorativa palmerna de köpt på plantagen för 29.90:- Jag fick också flashbacks från när mina grannar på landet tvingade mig att vara statist i deras hemmagjorda film ”läderbögens död”.
Kort sagt: DET VAR DET SÄMSTA JAG SETT.
Var det åtminstone en hunk eller två med :confused:
:D
 
Såg chokladbollssemlor på Facebook. Nu är det det enda jag vill ha! Men orkar inte handla för att baka själv och på mitt lokala fik finns bara vanliga semlor (iaf igår).
1706124733121.png

De är goda, köpte häromdagen :angel:
 
Hemma efter jobbet och stallet. Samlar kraft för att duscha och äta. Tyvärr ingen rolig mat utan bara mäh. Maten är god men inget extra. Vägrar dock slänga mat så det är bara att kämpa på.
 
Var det åtminstone en hunk eller två med :confused:
:D

Nej det skulle jag inte påstå! Om du inte gillar att Kristian Tyrann lajvade DiLeva i uppknäppta knytblusar. Mitt sällskap tyckte att han var citat: "småhet" men jag tror att hen också var i ngn slags chock.
Jag hade nog iofs lättare köpt om det spårat helt och tex Army of Lovers hade gjort ett intåg och kört ngn dänga på Stortorget.
 
Nej det skulle jag inte påstå! Om du inte gillar att Kristian Tyrann lajvade DiLeva i uppknäppta knytblusar. Mitt sällskap tyckte att han var citat: "småhet" men jag tror att hen också var i ngn slags chock.
Jag hade nog iofs lättare köpt om det spårat helt och tex Army of Lovers hade gjort ett intåg och kört ngn dänga på Stortorget.

Filmens absoluta crescendo och favoritreplik måste ändå ha varit: ”Sten Sture yo motherfucker”. Där och då önskade jag att jag hushållerat mer med bubblet
 
Blev vab idag 🙃
Det var längesedan! Och typ sämsta dagen jobbmässigt men så är det…
Kanske måste kontakta vårdcentralen också. Snark!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
535
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 052
Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
517
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp