Vad gör vi? Del CXC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Man kan få det utan att vara gravid?
Jag har som om bäckenet och ryggen "klonkar" och gör ont. Förut kunde jag gå max 100-200 meter åt gången men det har blivit bättre. Får mer ont av att sitta still länge, promenera för långt, stå still för länge. Kan det vara foglossning tror ni?
Har fått diagnoserna lumbago och ospecificerad ryggvärk.
Det kanske inte heter det, men läkaren sa att mitt bäcken och höften har ”konstant foglossning” och jag har väldigt ont. När jag tex tränat så kan jag inte räta upp ryggen på många timmar utan går som en fällkniv. Oavsett träning. Men ännu värre om man inte tränar. O så har jag en duktig kiropraktor. Och många funktionella övningar för mage och rygg för att ”hålla uppe kroppen”.
 
Hahah jag tog typ åt mig av ditt inlägg :rofl:
MEN jag pratar faktiskt inte om mig själv utan om mkt viktigare saker, typ status på löjromsmarknaden, stormaktstiden, råttfångarknep och dylikt :angel:

Tro mig, du är inte ett dugg lik hen, trots att vi aldrig träffats IRL. Jag har aldrig träffat en person som pratar KONSTANT och bara om sig själv. Och är helt gränslös vad hen pratar om.

Ett exempel. Har du varit utomlands? Innan jag hinner säga någonting mer så kommer det en fors, eller Niagarafallet om var hen varit, var hen vill åka, hotellet hen och killen bodde på, vad de åt, var de var någonstans. Hur de reste dit. Hur hens pappa är ihop med en grekiska så de kan resa ner och bo gratis, och kanske hen och killen också kan åka ner dit och det vore väl jättebra. Hen vill gärna resa till Spanien men hen har varit i Turkiet men aldrig i Istanbul och dit skulle hen vilja åka. Men hen vill också åka till Spanien..... I FEM timmar.

Bor du tillsammans med någon? Innan jag hinner säga bu eller bä, hen vill gifta sig men har inte råd och lägenheten där de har jobbiga grannar och vill flytta men det är en bra lägenhet, och såhär ska bröllopet vara och vilka hen ska bjuda och vilken mat som ska serveras, klänningen. Sambo har en pappa som har en stuga någonstans och den kommer de ärva men just nu kan de inte vara där eftersom pappans fru inte tycker om dem. Men de vill flytta så de kan vara närmare stugan (var den ligger har jag inte en aning om) i EN timme till.

Jag har aldrig träffat en person som pratar (högt) och konstant under hela tiden hen är där. Just nu jobbar hen bara tre dagar i veckan, men sedan ska tiden gå upp och hen ska vara där varje dag.

En dag hände detta. Sitter bakom datorn och säger um, ja, nej. Men det spelar ingen roll eftersom hen inte lyssnar alls. Andra dagar handlar det om andra saker men samma beteende.
 
Detta blir nog en skämskudde. Har därför laddat upp med champagne 😅

IMG_7220.jpeg
 
Tro mig, du är inte ett dugg lik hen, trots att vi aldrig träffats IRL. Jag har aldrig träffat en person som pratar KONSTANT och bara om sig själv. Och är helt gränslös vad hen pratar om.

Ett exempel. Har du varit utomlands? Innan jag hinner säga någonting mer så kommer det en fors, eller Niagarafallet om var hen varit, var hen vill åka, hotellet hen och killen bodde på, vad de åt, var de var någonstans. Hur de reste dit. Hur hens pappa är ihop med en grekiska så de kan resa ner och bo gratis, och kanske hen och killen också kan åka ner dit och det vore väl jättebra. Hen vill gärna resa till Spanien men hen har varit i Turkiet men aldrig i Istanbul och dit skulle hen vilja åka. Men hen vill också åka till Spanien..... I FEM timmar.

Bor du tillsammans med någon? Innan jag hinner säga bu eller bä, hen vill gifta sig men har inte råd och lägenheten där de har jobbiga grannar och vill flytta men det är en bra lägenhet, och såhär ska bröllopet vara och vilka hen ska bjuda och vilken mat som ska serveras, klänningen. Sambo har en pappa som har en stuga någonstans och den kommer de ärva men just nu kan de inte vara där eftersom pappans fru inte tycker om dem. Men de vill flytta så de kan vara närmare stugan (var den ligger har jag inte en aning om) i EN timme till.

Jag har aldrig träffat en person som pratar (högt) och konstant under hela tiden hen är där. Just nu jobbar hen bara tre dagar i veckan, men sedan ska tiden gå upp och hen ska vara där varje dag.

En dag hände detta. Sitter bakom datorn och säger um, ja, nej. Men det spelar ingen roll eftersom hen inte lyssnar alls. Andra dagar handlar det om andra saker men samma beteende.
Blev stressad av din text 😂🙈
Hade sagt åt människan!
 
Tro mig, du är inte ett dugg lik hen, trots att vi aldrig träffats IRL. Jag har aldrig träffat en person som pratar KONSTANT och bara om sig själv. Och är helt gränslös vad hen pratar om.

Ett exempel. Har du varit utomlands? Innan jag hinner säga någonting mer så kommer det en fors, eller Niagarafallet om var hen varit, var hen vill åka, hotellet hen och killen bodde på, vad de åt, var de var någonstans. Hur de reste dit. Hur hens pappa är ihop med en grekiska så de kan resa ner och bo gratis, och kanske hen och killen också kan åka ner dit och det vore väl jättebra. Hen vill gärna resa till Spanien men hen har varit i Turkiet men aldrig i Istanbul och dit skulle hen vilja åka. Men hen vill också åka till Spanien..... I FEM timmar.

Bor du tillsammans med någon? Innan jag hinner säga bu eller bä, hen vill gifta sig men har inte råd och lägenheten där de har jobbiga grannar och vill flytta men det är en bra lägenhet, och såhär ska bröllopet vara och vilka hen ska bjuda och vilken mat som ska serveras, klänningen. Sambo har en pappa som har en stuga någonstans och den kommer de ärva men just nu kan de inte vara där eftersom pappans fru inte tycker om dem. Men de vill flytta så de kan vara närmare stugan (var den ligger har jag inte en aning om) i EN timme till.

Jag har aldrig träffat en person som pratar (högt) och konstant under hela tiden hen är där. Just nu jobbar hen bara tre dagar i veckan, men sedan ska tiden gå upp och hen ska vara där varje dag.

En dag hände detta. Sitter bakom datorn och säger um, ja, nej. Men det spelar ingen roll eftersom hen inte lyssnar alls. Andra dagar handlar det om andra saker men samma beteende.
Tipsar om brusreducerande öronpluttar :up: altenativt bra musik i lurarna på hög volym :angel:
Neej, ännu bättre - bra musik på hög volym i högtalare :sneaky:
 
Har gjort prinskorvsgryta med en massa grönsaker och till det ris. Vet inte om det är gott. Återstår att se... om inte har jag rätt mycket mat som i så fall inte är gott, inte bra!
 
Ligger i sängen och tjurar för att jag inte kan läsa boken jag lånat. Jag är så trött på det mesta just nu och vill bara ha vår
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
535
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 052
Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
517
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp