R
Raderad medlem 68338
Haha en kompis sände live när jag klev av flygbussen (hen har utsikt mot hållplatsen)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tur du kom på det i tid. Vet de som gjort så och åkt till jobbet.Herregud. Trodde klockan ringde kl 2 inatt, så klev upp och klädde på mig och skulle börja med frukosten. Var dock otroligt trött!
Sedan insåg jag att klockan var på tok för tidigt och jag måste ha drömt att klockan ringt..
Skönt att få gå och lägga sig igen sedan iaf.
En av mina dåvarande arbetskamrater kom till jobbet. Hon blev sur och sa varför har ni ställt om klockan. Vi jobbade natt och blev mest förvirrade fattade inte vad hon menade sedan blev vi lite rädda var hon sjuk typ har hon fått en stroke? Hon fick sova ett ngr timma på jobbet innan det var dax för henna att börja jobba Men som vi tillsammans har skrattat åt detta efteråt.Herregud. Trodde klockan ringde kl 2 inatt, så klev upp och klädde på mig och skulle börja med frukosten. Var dock otroligt trött!
Sedan insåg jag att klockan var på tok för tidigt och jag måste ha drömt att klockan ringt..
Skönt att få gå och lägga sig igen sedan iaf.
Tur du kom på det i tid. Vet de som gjort så och åkt till jobbet.
En av mina dåvarande arbetskamrater kom till jobbet. Hon blev sur och sa varför har ni ställt om klockan. Vi jobbade natt och blev mest förvirrade fattade inte vad hon menade sedan blev vi lite rädda var hon sjuk typ har hon fått en stroke? Hon fick sova ett ngr timma på jobbet innan det var dax för henna att börja jobba Men som vi tillsammans har skrattat åt detta efteråt.