Vad gör vi? Del CXC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var lite spännande att köra hem och jag undvek E4 helt och hållet. Kom ikapp en bil som körde 20-30 km/h men som tur var behövde jag bara ligga efter den några km innan den svängde av. Såg en enda bil i diket på vägen hem men det var en avtagsväg efter jag skulle svänga åt andra hållet och den hade fått hjälp, misstänker att den helt enkel hållit för långt ut.

Nu har jag lagt mig och ska sova några timmar. 😜
 
Inte kunnat jobba på hela morgonen pga kramp i ryggen och underarmarna :cautious: Nu har det äntligen släppt och jag har fått värktablett av snäll kollega.
Annan snäll kollega har släpat hit ett höj och sänkbart bord och fixat iordning med sin dunjacka så att underarmarna kan vila på något mjukt :up:

Det ska bli väldigt intressant att se vad läkaren säger om kramperna och förkylningarna och allt om tre veckor! Bara jag kan rida vettigt i kväll blir jag glad, annars får jag "åka häst" i stället :p
 
Sovit gott i min egen säng. Modesta magsmärtor. Mår helt okej!

Och nu: bästa starten på dagen!

IMG_6998.jpeg
 
Försökte låta bli att tilla på snöig bil när jag passerade på väg på långrunda medvovve.

Testade när jag kom hem. Den klickar och sen blir allt dött. Fast instumentpanelen lyser och och inga lås bråkar. Däremot försöker den köra vindrutetorkarna och det klickar i låsen. Sen dör den.

Känns definitivt som nåt elfel. Kortis nånstans.
:arghh::arghh::arghh:
 
Försökte låta bli att tilla på snöig bil när jag passerade på väg på långrunda medvovve.

Testade när jag kom hem. Den klickar och sen blir allt dött. Fast instumentpanelen lyser och och inga lås bråkar. Däremot försöker den köra vindrutetorkarna och det klickar i låsen. Sen dör den.

Känns definitivt som nåt elfel. Kortis nånstans.
:arghh::arghh::arghh:
Behöver inte vara elfel
Min stora bil får tokfnatt vid batteri slut
Har du någon som kan hjälpa dig med startkablar?
Jag får just nu inte igång min lille bil trots batteriladdaren suttit på men batteriladdaren är gammal så den kanske inte fungerar ordentligt
Så jag funderar på att skaffa en sådan starthjälp då jag en gång stod med två bilar som inte startade :crazy:
 
Behöver inte vara elfel
Min stora bil får tokfnatt vid batteri slut
Har du någon som kan hjälpa dig med startkablar?
Jag får just nu inte igång min lille bil trots batteriladdaren suttit på men batteriladdaren är gammal så den kanske inte fungerar ordentligt
Så jag funderar på att skaffa en sådan starthjälp då jag en gång stod med två bilar som inte startade :crazy:

Tokfnatt är ett passande ord :D

Jag har en skapligt stark och modern laddare. Den går att ladda i två lägen - normal och snabbladdning. Den klarar nog at ladda upp batteriet? Speciellt när det står på dygnsvis?

Men å andra sidan. Hrm. Förra gången batteriet var tomt så gick säkringen på laddaren när jag försökte. Däremot fixade bärgarens laddare biffen. Bilen startade.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
540
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 081
Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
517
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp