Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är en långsam tänkare...
Imorgon ska jag ta lånebilen till stan och köpa en rejäl batteriladdare. Det kan ju faktiskt vara så att min laddare inte funkar som den ska!
Hittade en vettig, på en kedja med större butik här.
Även om det är pengar så är det billigae än bärgning och verkstad.
För att.. skäms-emoji ...batteriet är komplicerat att ta ur och mina kassa händer inte klarar att koppla loss det.Varför inte först kolla om verkstaden kan kolla om batteriet du har ens håller ström?
Iaf här kan man få batteriet kollat, vilket jag hade gjort som steg 1 om jag mot förmodan inte bara hade bytt batteri.
Men om du har en bil till har du provat att starta med startkablar?Jag är en långsam tänkare...
Imorgon ska jag ta lånebilen till stan och köpa en rejäl batteriladdare. Det kan ju faktiskt vara så att min laddare inte funkar som den ska!
Hittade en vettig, på en kedja med större butik här.
Även om det är pengar så är det billigae än bärgning och verkstad.
Pga snö. Jag hade gjort det för länge sen om det var möjligt.Men om du har en bil till har du provat att starta med startkablar?
Tycker att det låter som väder som man stannar hemma i om man inte absolut MÅSTE ge sig ut på vägarna?Jag kom med nöd och näppe till ridskolan iaf. Halt som satan men det stora problemet var att det inte riktigt gick att se var vägen var ibland
Men bara att ta det lugnt och köra där det brukar vara väg så ordnar det sig. Fastnade lite på infarten till ridskolan men det löste sig med lite snöskyffel. Såg att de plogade andra sidan av vägen när jag nästan var framme så förhoppningsvis blir det en trevligare hemresa.
Nu ta värktablett så jag kan rida utan rygg och underarmssmärta fått mycket söt häst som nog kommer bra med mina krämpor i dag.
Jag hade befordrat digDenna arbetsdag alltså… har ”relativt osökt” lyckats komma in på både Greve Wrangel och löjrom vid möten. Kommer jag att få sparken?
Jag hade befordrat dig