Sjuk i huvudet? Vad menar du nu?Samma läkare som bedömt bilderna som sa att jag var sjuk i huvudet.
Måste kontakta reumatologen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sjuk i huvudet? Vad menar du nu?Samma läkare som bedömt bilderna som sa att jag var sjuk i huvudet.
Ja han menade på att jag var psykiskt sjuk och bara inbillade mig alltSjuk i huvudet? Vad menar du nu?
Denna arbetsdag alltså… har ”relativt osökt” lyckats komma in på både Greve Wrangel och löjrom vid möten. Kommer jag att få sparken?
Samma läkare som bedömt bilderna som sa att jag var sjuk i huvudet.
Åhhhhhhhh, vad det lät gottStall och träning klart. Kom hem till färdiglagad middag, Kycklinggryta med lime- och jordnötssås
Nyss kommit in från kylan och tänt 25 ljus i vardagsrummet. Lejde en granne för att lägga in en ny bal á 600 kg åt hästarna och nu ska jag äta och sen gå och lägga mig igen. Är hungrig men har ingen aptit men nu har jag värmt mat så ska försöka äta lite innan sängen.
Ja det är det det gör. Finns kliniska fynd alltså.Men det måste väl finnas kliniska fynd att falla tillbaka på?
Blodprover, MR-röntgen (som du skrev ngt om att du hade gjort)?
Ja det är det det gör. Finns kliniska fynd alltså.
Men eftersom reumatologen har fått order att remittera tillbaka patienter till vc pga neddragningar så läste den här läkaren min medicinlista och först stod citalopram.
Sen slutade han läsa och sa att jag var psykiskt sjuk och därför hade ont.
Och att det fanns andra psykmediciner som skulle bota det
Jo jag blev lovad en annan läkare och därför blev jag så paff när det var han som skrivit brevet.Jävla kräk.
Jo jag blev lovad en annan läkare och därför blev jag så paff när det var han som skrivit brevet.
Tända ljus aldrig igen efter att Lucifer värmde magen på värmeljus.Nyss kommit in från kylan och tänt 25 ljus i vardagsrummet. Lejde en granne för att lägga in en ny bal á 600 kg åt hästarna och nu ska jag äta och sen gå och lägga mig igen. Är hungrig men har ingen aptit men nu har jag värmt mat så ska försöka äta lite innan sängen.
Ja det är det det gör. Finns kliniska fynd alltså.
Men eftersom reumatologen har fått order att remittera tillbaka patienter till vc pga neddragningar så läste den här läkaren min medicinlista och först stod citalopram.
Sen slutade han läsa och sa att jag var psykiskt sjuk och därför hade ont.
Och att det fanns andra psykmediciner som skulle bota det
Jag har ju inte högt crp just nu då jag har mediciner som dämpar just detDet låter ju underligt. Säg att du har typ crp 80, och klassiska inflammationsmarkörer på dina blodprover samt röngenfynd som bekräftar. Och reuma släpper dig ändå tillbaka till vc? Då är ju ngt väldigt fel!
Tända ljus aldrig igen efter att Lucifer värmde magen på värmeljus.
Med en flipperkula till Nicke är det nog stört omöjligt även om han inte vill värna just magen
Jag tycker att er nästa firmafest bör vara löjromsmiddag, kom klädd som greve Wrangel.Denna arbetsdag alltså… har ”relativt osökt” lyckats komma in på både Greve Wrangel och löjrom vid möten. Kommer jag att få sparken?
Läskigt med en sån pälsig svans i lågan.Innan Nikita var jag kattvakt för min brors katt. Varav en var en ragdoll. Som började vistelsen med att svepa sin vita, långhåriga svans genom ett levande ljus på fönsterbrädan. Som tur var fattade det inte eld. Men jag blåste kvickt ut alla ljus. Nu har jag enbart batteridrivna värmeljus och 'levande' ljus. Även om Megara struntar i allt vad ljus heter.
Läskigt med en sån pälsig svans i lågan.
Jag har också batteridrivna ljus. Vill inte uppleva bränd katt eller brinnande svans.