Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I hear you! Landade också hemma med en lättnadens suck efter släktkalas idag.Hemma, trevligt men på något sätt blir jag alltid deppad efter att ha träffat familjen. Så otroligt skönt att ta av sig alla ansikten, stänga ytterdörren och bara vara.
Hur gick det med pillren?Jävlar vilken pärs men nu är jag snart hemma!
Hur gick det med pillren?
Då är det verkligen dags för en portion löjrom för att lugna nerverna!Bra men det visade sig att jag hade EKG-elektroder kvar på kroppen
Då är det verkligen dags för en portion löjrom för att lugna nerverna!
Råkade bli lite godis också, hatar när det händerSka precis äta middag efter en lång tävlingsdag
Var inte du som var Oxelösundare eller blandade jag ihop dig med någon?Jag har nyss upptäckt att jag har en Buke-granne.
Nä, jag bor några mil inåt landet.Var inte du som var Oxelösundare eller blandade jag ihop dig med någon?
ZarahLyssnar på musik på flygbussen.
Vi har en lista för huset där folk kan lägga till låtar. Ngn har nu lagt till denna haha jag orkar ej!
Först Annie Lennox och sen ba öhm?
Tipsar om att grovriva ner morot när du börjar koka ärtorna. Den smälter ner och ger en underbar krämighet och sötma som passar väldigt bra!Ska göra ett nytt försök med ärtsoppa imorgon ! Skam den som ger sig liksom.... Jag TROR att jag råkade ha crock-potten inställd på low istället för high sist, så förhoppningsvis gör det skillnad på koktiden!