Vad gör vi? Del CXC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så himla mysigt på den här gården! ❤️
Sambon har behandlat någon kund i sin nya kiro-praktik, sen haft hit en jaktkompis och kollat var de bäst kan jaga. Det är galet mycket hjort här!
Nu är jag i stallet. Har myst med fölen och grejar inför träning av hästen medans sambo ringde om att han skulle hoppa i traktorn och göra lite jobb åt gårdsägaren.
Imorgon bör jag vara frisk nog att orka köra igång igen med flera hästar. Mys! 😍
 
Har förberett listorna till min nattkollega så nu ska jag bara vänta. Gissningsvis ungefär en timme. Sen köra till Röstånga för att hämta dottern, köra till stallet för att fixa där och slutligen köra hem. Troligen hemma ca 21.30. Därefter duscha, äta kvällsmat och fixa inför morgondagens jobb.
 
Varit hos päronen en stund. Sen gick jag till affären. Lyckas alltid köpa tvättmedel i senaste laget.
Har ångest för tredje dagen i rad och fast jag vet hur det funkar så är det jobbigt.
Försöker fasta i serie och bok och inte kämpa emot.
 
Jag väntar på att middagen (högrevsgryta) ska bli klar. :d
Magen skriker efter mat, för jag åt ingen lunch idag pga sen frukost. Men... Den som väntar på något gott...

Nyss såg jag en bild i en lokal Facebookgrupp med en varning för hur halt det är på vägarna. En kille är ute och åker skridskor på en av de större vägarna utanför byn. O_o
 
Jag väntar på att middagen (högrevsgryta) ska bli klar. :d
Magen skriker efter mat, för jag åt ingen lunch idag pga sen frukost. Men... Den som väntar på något gott...

Nyss såg jag en bild i en lokal Facebookgrupp med en varning för hur halt det är på vägarna. En kille är ute och åker skridskor på en av de större vägarna utanför byn. O_o
Haha! Jag såg också ett sådant inlägg idag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
540
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 069
Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
517
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp