Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag gillade också den men avskyr generellt anime i övrigt.Kollar på Blue Eye Samurai, gillar! Trots att jag inte är överdrivet förtjust i animerat (anime). Fantastisk animering dock och bra story.
Spionen älskar snö och skuttar, drar och hoppar som en galning vid snö! Han spårar som den dåren han är också, ibland har han så bråttom när han följer ett spår och det vänder tillbaka där vi nyss gick att han går rakt in i mig och ser förnärmad ut för att jag står på hans viktiga spårI dag skulle det snoa och det ar vitt pa marken, men inte ar det sno som kommer ner ... det plingar mot rutan i vinden och det rasslar pa taket. Tate kom in med is pa ryggen och tycker att livet ar orattvist, det ar inte alls sa kul att sniffa nar det ligger sno overallt. Jag gissar att vi far ta en liten stund med nosework i dag sa han far sitt sniff behov mott.
Hädelse, det är bara mitten av januari!Jag har just smakat forsta semlan och det ar helt avgjort att middag i dag blir semlor!
Jag har redan ätit 3Hädelse, det är bara mitten av januari!
Hädelse, det är bara mitten av januari!
Dottern 2 . Hon lurade pappan och sa att den kvarvarande bara var hennes när han såg den på morgonen.Jag har redan ätit 3
Bio med barnet idag. Kommer en massa snö. Blir nog tåget till stan.