Vad gör vi? Del CXC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag i alla fall raddat dagen for mina colibris. Det kom en mycket, mycket frusen pytte fagel och forsokte fa upp lite socker vatten ur en djupfryst matare. Den flog runt fran hal till hal och kampade och Jag fick nastan hjartslag nar jag insag att Jag glomt att ta in den over natten nar jag visste att det skulle frysa.

Nu hanger en temporar matare dar (de gillar den inte lika mycket) med rumstempererad vatska som ar latt att fa upp ... och de sma rackarna har redan borjat jaga bort varandra fran den. De ar verkligen territorial, men fantastiskt fina :heart
 
Har sjunkit ner i mitt soffhörn här hemma och känner mig så tillfreds och lycklig ända in i själen efter ett alldeles underbart dygn på annan ort tillsammans med min fina man. Vädret var fantastiskt, hotellet uppgraderade oss till ett superfint stort rum med egen eldstad, maten var toppen och sedan kom ett band och spelade skotsk folkmusik i baren hela kvällen lång. Idag sov vi länge, åt sedan en rejäl frukost med bl.a. den finaste kallrökta lax jag någonsin ätit (lokalt fångad och rökt), sov en stund till på rummet efter frukost och var sedan ute och vandrade i tre timmar innan varm choklad och hemfärd. Jösses, det här dygnet kommer jag att leva länge på! :love: Lägger in en bild på utsikten utanför vårt rum i morse, med vacker soluppgång.
 

Bifogade filer

  • 20240113_091038.jpg
    20240113_091038.jpg
    212,7 KB · Visningar: 52
Har sjunkit ner i mitt soffhörn här hemma och känner mig så tillfreds och lycklig ända in i själen efter ett alldeles underbart dygn på annan ort tillsammans med min fina man. Vädret var fantastiskt, hotellet uppgraderade oss till ett superfint stort rum med egen eldstad, maten var toppen och sedan kom ett band och spelade skotsk folkmusik i baren hela kvällen lång. Idag sov vi länge, åt sedan en rejäl frukost med bl.a. den finaste kallrökta lax jag någonsin ätit (lokalt fångad och rökt), sov en stund till på rummet efter frukost och var sedan ute och vandrade i tre timmar innan varm choklad och hemfärd. Jösses, det här dygnet kommer jag att leva länge på! :love: Lägger in en bild på utsikten utanför vårt rum i morse, med vacker soluppgång.
alltså jag blir så galet avis på ditt Skottlandsliv.
 
Är lite hungrig, men kan inte bestämma vad jag ska äta… blev sugen på en räkmacka men la räkorna på pizzan igår 😅
Har pizza kvar men vet inte om jag är sugen på den.
En vanlig smörgås?
Gröt?
Ägg?
Smörgås med ägg och majonnäs? 🧐
Jag är nog mer än lite hungrig? 😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
538
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 066
Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
517
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp