För att vi som brukar åka ihop är lika dåliga att åka så vi ramlar å skrattar. Va är konstigt med det?
Det framgick inte av inlagget, Jag sag for mig hur nagon stod vid kanten av backen och skrattade at de som ramlade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att vi som brukar åka ihop är lika dåliga att åka så vi ramlar å skrattar. Va är konstigt med det?
Har också duschat och vill bädda rent men det är så krångligt.Duschat så jag kan bädda med rena lakan efter att ha tvättat. Ser redan fram emot krypa ner i renbäddad säng.
Granen avklädd och allt annat julpynt nedplockat från vardagsrummet. Nu ska det "bara" hamna i uteförrådet också...
Jag läste för fort och fick det till "grannen avklädd" och funderade på 1. nice, kul för henne (antar jag?) samt 2. var kommer julpynten in i ekvationen?
Här ligger de flesta kulor på golvet redan.2. Tänkte skriva nåt olämpligt om kulor här
Jag med2. Tänkte skriva nåt olämpligt om kulor här
Själv inväntar jag spänt extrapriset på herrgårdar jag!Präster och grevar
ja vem gör inte det!Själv inväntar jag spänt extrapriset på herrgårdar jag!
alltså jag blir så galet avis på ditt Skottlandsliv.Har sjunkit ner i mitt soffhörn här hemma och känner mig så tillfreds och lycklig ända in i själen efter ett alldeles underbart dygn på annan ort tillsammans med min fina man. Vädret var fantastiskt, hotellet uppgraderade oss till ett superfint stort rum med egen eldstad, maten var toppen och sedan kom ett band och spelade skotsk folkmusik i baren hela kvällen lång. Idag sov vi länge, åt sedan en rejäl frukost med bl.a. den finaste kallrökta lax jag någonsin ätit (lokalt fångad och rökt), sov en stund till på rummet efter frukost och var sedan ute och vandrade i tre timmar innan varm choklad och hemfärd. Jösses, det här dygnet kommer jag att leva länge på! Lägger in en bild på utsikten utanför vårt rum i morse, med vacker soluppgång.
Sådana här dagar blir jag nästan lite avundsjuk på det själv Jag kan kompensera lite med att återkomma när det regnar på tvären för fjortonde dagen i rad, byråkratin krånglar, det drar kallt i lägenheten och folk beter sig som idioteralltså jag blir så galet avis på ditt Skottlandsliv.
Ica maxi har herrgård och prästost just nu ica supermycket har hushållsost.Här vräker vi i oss hushållsost tex och coop/ica har ofta den på rabatter. Samma med prästen.