Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ingen målare än :mad:

Simba har hittat en ny sovplats
20200602_095206.webp
 
Har kollat lite på siffrorna för hur många chihuahuor som har gjort BPH, det var faktiskt riktigt tråkigt att se hur få hundar det rör sig om. Men det gör mig jättetaggad på att börja avla i framtiden. Mitt mål ska vara att ha flest uppfödningar som genomfört BPH, och bevara en exteriört sund och givetvis självfödande chihuahua. :love: Fattar förövrigt inte hur man kan tycka det är snyggt med den allt kortare nosen som man ser hos en del uppfödare O_o
Ååh! Om jag ska skaffa mig en sådan så hör jag isåfall av mig till dig! :up:
 
Har ett par fakturor jag behöver posta (en del kunder envisas med att få dom via snigelpost fortfarande...) Undrar om jag ska gå till den gula lådan och tillbaka eller om jag kommer dö av värmeslag. Hunden får inte följa med, hon har det bättre hemma isåfall. Får fundera lite :p
 
Så varmt i lägenheten :arghh:
Vabbar med liten man som har ont i örat :(
Fått en läkartid kl 15:15. Det har varit det ena efter det andra nu, fick hämta honom på förskolan idag... han som bara vill vara där och leka med sina kompisar :cry::heart
Han har nyss varit hemma pga pollen och fick medicin och blev bättre, nu det här:down:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 699
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 300
Senast: pepp
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 416
· Visningar
39 776
Svar
2 001
· Visningar
98 297
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Födda -21
  • Wobbi stövlar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp