Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helt slut, flytt packa i den här värmen är ingen barnlek. Barnen däremot har badat idag 🙄 jag badade bara fötterna när Ville lunchbadade. :)
Men vi kollade över kaklet vi hade kvar efter tidigare projekt och det kommer att räcka till en duschhörna i källaren! Perfekt, även om vi inte hinner med att kakla det just nu. Men tanken är att vi ska göra ordning en ordentlig dusch i källaren tills vi köper nytt ute spa. :) Jag tycker också att det är perfekt att kunna duscha Ville i källaren istället för att dra med honom genom hela huset till övervåningen när han har rullat sig i något äckligt eller kommer hem skitig från jakten.
 
Tack men det där är ju den fula sidan ;) Det är ju bara parkeringen! Jag kan ta kort på den andra imorgon, den är vacker :love: Just nu är jag dock för proppmätt för att röra mig :laugh:
Va va va? Vad säger du? Den fula sidan? Hur kan det vara den fula sidan? :cautious:
Jag tycker att det mycket väl skulle kunna vara den andra sidan och vill jättegärna se den andra sidan också :love:
 
Jag försöker sova med öm och bultande ankel. Jag råkade raka mig (läs: hyvla mig) en bit ovanför den övre fotknölen för någon vecka sedan och det har varit irriterat. Men nu spände och bultade det så att jag var tvungen att titta under plåstret och se där, det var en knappnålsstor spänd varböld som sitter på djupet och som har gjort att hela ankeln är spänd och värker. Tänk nageltrång, fast hela ankeln.

Nu har jag opererat mig medelst en liten miniskalpell, två tops och klorhexidinSPRIT. Antingen är det mycket bättre imorgon eller så är det jättedåligt. Det återstår att se.
 
Har kollat lite på siffrorna för hur många chihuahuor som har gjort BPH, det var faktiskt riktigt tråkigt att se hur få hundar det rör sig om. Men det gör mig jättetaggad på att börja avla i framtiden. Mitt mål ska vara att ha flest uppfödningar som genomfört BPH, och bevara en exteriört sund och givetvis självfödande chihuahua. :love: Fattar förövrigt inte hur man kan tycka det är snyggt med den allt kortare nosen som man ser hos en del uppfödare O_o
 
Avslutade skadeanmälan, fattar inte riktigt vad jag skrev men den skulle vara inne, innan 2 juni enligt person på flyttbolaget. Så förhoppningsvis är det registrerat, har inga stora förhoppningar på att få ut något alls.

Vad är en bal på slottet?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
559
· Visningar
55 723
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 304
Senast: pepp
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 427
· Visningar
40 041
Svar
2 001
· Visningar
98 300
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Skaffa barn eller inte

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp