Vårt var i 1.5 timme utan socialt prat. Men då diskuterades det vilken färg husen skulle målas i tex.Hur länge brukar ett årsmöte i en samfällighetsförening hålla på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vårt var i 1.5 timme utan socialt prat. Men då diskuterades det vilken färg husen skulle målas i tex.Hur länge brukar ett årsmöte i en samfällighetsförening hålla på?
Din gård är !
Och himlen också
Va va va? Vad säger du? Den fula sidan? Hur kan det vara den fula sidan?Tack men det där är ju den fula sidan Det är ju bara parkeringen! Jag kan ta kort på den andra imorgon, den är vacker Just nu är jag dock för proppmätt för att röra mig
Va va va? Vad säger du? Den fula sidan? Hur kan det vara den fula sidan?
Jag tycker att det mycket väl skulle kunna vara den andra sidan och vill jättegärna se den andra sidan också
Tar du emot studiebesök?Det är ju bara en parkering (huset i bakgrunden är inte mitt, det är grannens)
På andra sidan har jag alla växter
Tar du emot studiebesök?
Och så kan jag inte låta bli att fundera på hur stor bil du har... om du behöver en sån stor parkering
Coolt!Min pappa hade mycket populära auktioner hemma på gården Han var lokalkändis, det går fortfarande att stanna random person på byn och fråga var XX bodde, då beskriver de hur man tar sig till mig
Coolt!
Fast kanske inte lika coolt när random människor kommer och knackar på dörren...
Vill du dela med dig av lite regn? Här var det ca 26° och inget regn . Du kan få 10° i utbyte?Åskan är typ rakt över och det spöregnar verkligen
Vill du dela med dig av lite regn? Här var det ca 26° och inget regn . Du kan få 10° i utbyte?
Då får vi använda vattenslang här...Tack men nej tack Jag har nyplanterade växter som behöver vätan