kan bara dörmma om detHar du inte en vanlig anställning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kan bara dörmma om detHar du inte en vanlig anställning?
Förlåt för min okunnighet men vad är det för typ av anställning? Och varför tror du att du får sparken (du behöver absolut inte svara på det om du inte vill).kan bara dörmma om det
Min enda konkreta arbetsuppgift som skulle kunnat göra att jag känner att saker går framåt och att vi faktiskt gör något inför öppnandet av skolan skiter sig rejält.
Vi har inte en enda fungerande skrivare.
Värme och mera sol finns att hämta här, jag vill inte ha denDet blåser lite kallt här på taket Solen värmer bra men ibland blåser det till för kallt!
kan bara dörmma om det
Det här poppade upp i mitt huvud när jag läste ditt inläggVarför? Och vad är en ”vanlig” anställning?
Varför är det så krångligt att baka bagles? Finns det som bake off?
Jag hade förresten rätt i min goda känsla efter tentan, 42/45, bara fel på den enda jag var osäker på Nu borde jag fortsätta med floristiken. Och duscha...
Ja det var ju en bra läkare. Utländsk karl. Fick prata i 10 min om hur jag upplevde stressen; hann inte ens säga symtomen jag upplever ..(kände inget förtroende där alls..). Han sa bara att han sjukskriver mig i 2 veckor heltid o skriver ut medicin för som han ser det är medicin tvunget för att jag ska bli lugn och förhoppningsvis må bra. Alltså. Maskera stressen med medicin låter ju toppen. Det jag behöver är ju för fan att få bort stressen.....