Efter allt tjat om kladdkaka här på senaste tiden har jag gett in för trycket.
Ska gå och köpa smör och göra en kladdkaka - min första någonsin
Hur kan du inte ha bakat kladdkaka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gud ja absolut tycker hon det också. Det räckte ju liksom med bara det, nu dök covid-19 upp också..Usch så jobbigt. Alzheimers och demens är så himla jobbiga elaka sjukdomar!
Det där med att de blir aggressiva är ganska vanligt. Så blev min farmor också, riktigt arg. Samma var det när jag jobbade i hemtjänsten, vanligt att de med alzheimers eller demens blev väldigt aggressiva.
Kanske din mamma tycker det är jobbigt med att din pappa fått alzheimers och att det tär lite extra på det mentala hos henne?
Ta hand om er
De... går ju att köpa ju? Köpversionen är dessutom supersmarrig om man köper rätt märke!Hur kan du inte ha bakat kladdkaka?
... psst, vilken är det rätta märket?De... går ju att köpa ju? Köpversionen är dessutom supersmarrig om man köper rätt märke!
Men alltså... nej jag har inget bra försvar
... psst, vilken är det rätta märket?
Frödinge så klart.... psst, vilken är det rätta märket?
+ @HoarfrostFrågar du mig så säger jag Frödinge .
De... går ju att köpa ju? Köpversionen är dessutom supersmarrig om man köper rätt märke!
Men alltså... nej jag har inget bra försvar
Bokat flygresa. Känns en aning osäkert
Vilken destination?
Jag håller på att få krupp av att inte ha någon resa inbokad så jag förstår att du trots allt bokat
Bara inrikes (men typ samma pris som att åka till Tel Aviv Tack för den SAS...)