Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok, ska vi göra en deal? Jag gör det du behöver göra inomhus så kan du ta min ved (utförs garanterat utomhus)? :angel: :D

Taget - alla gånger i veckan! :laugh: Dagen är nämligen fullspäckad med administration och just administration är bland det tråkigaste jag vet. Det är fyrtioelva mejl som ska skrivas för att informera folk om ditten och datten. Examinatorer som ska fördelas på uppsatser, infobrev till nyantagna studenter, planera en virtuell avslutningsträff för programstudenter och meritvärdera 140 personer som har sökt utbildningen (jag försöker hinna med en handfull varje dag).
 
Ringt företaget, får kalla kårar eftersom det visar sig att det städbolag jag kommer få är samma som drog sönder en spis för mig förra gången de flyttstädade. Tack och lov finns det försäkringar den här gången. Den här flytten är en sann mardröm
 
Ugh, detta ingår inte riktigt i min arbetsuppgift (vi har städare anställda) men dessa alla möbler ska jag alltså skrubba :cautious:
Visa bifogad fil 51427
Har bara knappt gjort färdigt bordet närmast kameran och börjar redan få ont i ryggen.
Om någon av er har tips så hör jag gärna dem 😅
Ekotipset på Instagram har ett mirakelmedel man slänger ihop själv som tydligen är magiskt. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 256
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 242
Senast: pepp
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
66 67 68
Svar
1 347
· Visningar
37 464
Svar
2 001
· Visningar
98 263
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp