Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha, på väg till jobbet medveten om att jag ska skrubba utemöbler idag och ev imorgon om jag inte hinner färdigt. I mina varma arbetskläder medan himlen lyser med frånvaro av moln :cautious:
Och så behöver jag trolla fram en hink ... från någonstans :cautious:
 
På väg ut på promenad solen lyser och blå himmel. Hoppas sommaren är kvar. Igår när jag gick hem från jobbet vid 21:30. Var det underbart Varmt ingen blåst. Syrener doftade fåglarna kvitterade människor på altaner och balkongen. Kändes plötsligt som en sommarkväll. :love:
 
Håller ännu en gång på att få psykbryt över hur mitt jobb hanterar det här med öppningen.
Förstår inte varför jag stressar upp mig så mycket över det (fast iofs handlar det ju faktiskt om en pandemi och min egen säkerhet... 🙄)

Men jag behöver verkligen öva på att släppa det och liksom inte bry mig så mycket. Men det är så himla svårt när det sitter i min personlighet.
 
Ugh, detta ingår inte riktigt i min arbetsuppgift (vi har städare anställda) men dessa alla möbler ska jag alltså skrubba :cautious:
20200526_090452.webp

Har bara knappt gjort färdigt bordet närmast kameran och börjar redan få ont i ryggen.
Om någon av er har tips så hör jag gärna dem 😅
 
Håller ännu en gång på att få psykbryt över hur mitt jobb hanterar det här med öppningen.
Förstår inte varför jag stressar upp mig så mycket över det (fast iofs handlar det ju faktiskt om en pandemi och min egen säkerhet... 🙄)

Men jag behöver verkligen öva på att släppa det och liksom inte bry mig så mycket. Men det är så himla svårt när det sitter i min personlighet.
Det är så svårt ibland att inte bry sig :crazy:
Jag bryr mig också alldeles för mycket men jag har blivit lite bättre på att släppa saker
 
Har burit ut halva gänget med plantor, de tyngsta krukorna är kvar. De är på ovanvåningen såklart :cautious: Helt ljuvligt väder idag, dörren till kontoret är öppen och det ger sommarkänsla :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 256
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 242
Senast: pepp
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
66 67 68
Svar
1 347
· Visningar
37 464
Svar
2 001
· Visningar
98 263
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp