Typiskt nog strålar solen från en klarblå himmel idag. Bara för att jag ska jobba efter fem dagar ledigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns eluttag i hallenInte acceptabelt, men kanske hen behövde vägguttag till sina verktyg? Men isåfall borde man ju vara noga med vad för kontakter man drar ut och allra minst sätta tillbaka dem!
Åkte till en kompis igår och red ut en timme med henne. Lånade hennes islandshäst Trevligt! Men fy va myggbiten jag blev på låren när vi stod och pratade efteråt. Har ett stort bett som är ca 4 cm i diameter Dom älskar mig dom små asen...
Det är så svårt ibland att inte bry sigHåller ännu en gång på att få psykbryt över hur mitt jobb hanterar det här med öppningen.
Förstår inte varför jag stressar upp mig så mycket över det (fast iofs handlar det ju faktiskt om en pandemi och min egen säkerhet... )
Men jag behöver verkligen öva på att släppa det och liksom inte bry mig så mycket. Men det är så himla svårt när det sitter i min personlighet.
högtryckstvätt antar jag inte finnsUgh, detta ingår inte riktigt i min arbetsuppgift (vi har städare anställda) men dessa alla möbler ska jag alltså skrubba
Visa bifogad fil 51427
Har bara knappt gjort färdigt bordet närmast kameran och börjar redan få ont i ryggen.
Om någon av er har tips så hör jag gärna dem