Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hänger på gatan i min sedvanligt minimalistiska framtoning :angel:

F61C8BE8-DE9A-4EE5-9459-4553C50C26AC.webp
 
Jag är inte alls sugen på att jobba imorgon. Skulle ha varit på min avdelning där jag också trivs bäst. Men en klienthandläggare är sjuk så jag ställer upp. Tyvärr är det klienthandläggaren på vår nyaste enhet där jag inte alls kan rutinerna :(
Förhoppningsvis kommer jag åtminstone kunna gå hem tidigare än 17, alltid något.
 
Så himla besviken!! Försökte få hankattens uppmärkssamhet, han är inte jättebra på att lyssna på sitt namn, så jag slog en linjal lätt mot bordsbenet för att få något ljud han reagerar på. Och linjalen gick av! :down:

Det var min favoritlinjal och den var böjbar så den borde inte ha gått av, tycker jag. Affären jag köpte linjalen i är stängd pga personalbrist. JAG HATAR CORONA! :rage:

Inte för att det är coronas fel att min favoritlinjal gick sönder... men det är coronas fel att butiken har personalbrist! :mad:
 
Anmäl till föreningen/värden (vet inte om ni har hyresrätt eller brf), så får det bara inte gå till.

När jag bodde i lgh en period så kom jag hem till en glad och väldigt lös finsk spets i trappuppgången och min dörr stod vid öppen och eftersom hunden inte öppnade dörrar, vare sig låsta eller olåsta, så var det tvärstopp från mitt håll -med hv's goda minne- med att hantverkare fick gå in om inte jag var hemma :meh:

Ett jädra otyg såna, när de slarvar!
 
När jag bodde i lgh en period så kom jag hem till en glad och väldigt lös finsk spets i trappuppgången och min dörr stod vid öppen och eftersom hunden inte öppnade dörrar, vare sig låsta eller olåsta, så var det tvärstopp från mitt håll -med hv's goda minne- med att hantverkare fick gå in om inte jag var hemma :meh:

Ett jädra otyg såna, när de slarvar!

Men fy, jag hade varit vansinnig! :mad:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 251
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 237
Senast: pepp
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 339
· Visningar
37 295
Svar
2 001
· Visningar
98 260
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp