Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
HAHA! Har inte fått min lön. Men alltså är på riktigt road av inkompetensen. Tydligen har ngn i Danmark fått den. Enligt löneavd HELT logiskt eftersom jag har danske bank.
🥳😂

Nästan i klass med när min kollega Sofia inte fick sin lön för ngn månad sedan. De ba oj vi betalade till en Sophie. Men vi ska be hennes bank kontakta henne. Ett par minuter senare ringer Nordea till Sofia (min kollega) och ba ”hej du har fått nån annans lön”

Tillåt mig att: :rofl:
Stabilt :rofl:
 
Var och handlade bubbelplast och sopsäckar så jag kan fixa allt till imorgon. Stockholmare har blivit trumpister och det är tjockt med folk, inklusive småbarnsföräldrar och pensionärer med rullatorer. Social distancing är distant just nu. Pedikyr, billigare telefonabonnemang, ciabattas och café är populärt, liksom att trängas på tvärbanan och bussarna. Jag ska inte säga så mycket som själv var ute, men vissa saker känns ganska onödigt. Blomsteraffären har gått bra hela tiden enligt ägaren.

En skillnad är väl att kyrkornas öppnande eller inte är prioriterat men det är lite sorgligt att Eid inte kan firas.
Helt fel association men åh vad jag blev sugen på ciabatta till frukost nu :arghh:
 
Funderar på att gå och lägga mig redan nu. Känns som det är efter midnatt och klockan är bara lite mer än tio.

Idag har det annars varit en riktig skön dag vädermässigt. Imorgon ska det bli 21 grader. Varmare än så behöver det egentligen inte vara. Lagom väder att jobba i. När det blir 25 grader och varmare blir det snarare för varmt mitt på dagen tycker jag. För att vara aktiv. Sitta ute eller påta lite i trädgården är en sak men när det behövs mer kropp föredrar jag runt 20 grader.
 

Classic...
Som när de bad mig beställa en foto-vägg till ett event. Kostade 20 lakan och var enorm. Jag var skeptisk pga kändes ovärt men Okok.
Sen dök det upp TVÅ gigantiska och identiska fotoväggar. Jag ba ???
Då visade det sig att de GLÖMT att de bett mig fixa detta och gjort en dubbelbeställning.
Jag ba. Ok vi ska ha ett event i 2 timmar och har två fotoväggar för 40 lakan. Vad fan ska vi göra med dessa sen?!
De ba: du kanske kan ta hem dom?
Mmmmm lysande idé?! (Bor även på 25 kvm)
 
En person i en fb grupp frågade efter den bästa vårdcentralen i område X. Någon svarar "det tänker jag ju inte säga för då får jag vänta längre i kö" och ytterligare någon annan "vet inte". Jag känner bara: nähä, men vet du inte så behöver du inte svara. Personen efterfrågade inte hur många som inte vet :meh:

Men jag kan inte låta bli att skratta lite åt det första svaret :laugh:
 
En person i en fb grupp frågade efter den bästa vårdcentralen i område X. Någon svarar "det tänker jag ju inte säga för då får jag vänta längre i kö" och ytterligare någon annan "vet inte". Jag känner bara: nähä, men vet du inte så behöver du inte svara. Personen efterfrågade inte hur många som inte vet :meh:
Vissa människor är roliga... de kan vara glada att de har flera att välja emellan, och dels med sig av erfarenheterna. Eller vara tysta, ingen tvingade just de till att svara
 
Undrar om man kan göra sig av med några av huvudpersoner i boken jag skriver. Eller om det har för mycket negativa konsekvenser i min biografi?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 251
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 237
Senast: pepp
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 339
· Visningar
37 295
Svar
2 001
· Visningar
98 260
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp