Kaffe och julkalender "avklarade" . Nu ska jag städa lite, shoppa lite, åka och slänga lite skräp, baka lite....och sedan bara försöka njuta av resten av dagen.....(vad det nu blir kvar av den ).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har ni för bestämmelser vid julklappsspelet? Vi kör dels på sånt vi har fått som vi inte vill ha själva, eller sånt som ligger hemma och skräpar och dels köper vi något som kan passa alla. Typ choklad. I och med att det är många golfare med så brukar det även vara golfgrejer.Suck. Jag trodde jag var klar med julklapparna i november, alltså i god tid. Men icke. Nu kom vi på att vi inte köpt något till svågers barn och till julklappsspel med makens familj. Suck, suck. Ut och handla igen då. Vad sjutton ska vi hitta på till det där spelet?! Barnen fixade vi snabbt igår, svärmor visste vad de önskade sig så vi kunde ordna det relativt enkelt.
Jag hatar att köpa julklappar..
Vad har ni för bestämmelser vid julklappsspelet? Vi kör dels på sånt vi har fått som vi inte vill ha själva, eller sånt som ligger hemma och skräpar och dels köper vi något som kan passa alla. Typ choklad. I och med att det är många golfare med så brukar det även vara golfgrejer.
Ett exempel fick jag en temugg med jultema av min mamma, så långt ifrån jag som man kan komma. Men barnens kusin blev överlycklig och skickar bild varje jul på muggen med varm choklad och grädde.
Hur gör du dem?Jag har pysslat!
Visa bifogad fil 41665
Gamla värmeljusrester (ja jag är en hamster ) blev nya ljus till lyktan på trappan. Ooh vad jag är bra!
Omg satte precis kaffet i halsen. 22 år av väntan är över!
Eller ok: stackars Colin då ....
Visa bifogad fil 41670
Har saffranskaka i ugnen (behövde göra av med bakgrejerna, hatar när en stor hög torrvaror blir stående i skåpet..). Inser att åtminstone en tredjedel av min frys kommer att vara fylld med kakor etc efter idag..oh well! Nästan klar i tvättstugan, ska ner och byta lass i torktumlaren för sista gången nu - yay! Grymt spännande inlägg från mig idag, ojojoj!