Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kvällsmat, skidskytte, chips med dip och I huvudet på en mördare är vår kväll.
Nu ska vi lägga oss :) (Även om 25-åringen redan har sovit lite i soffan, med katten på sig :D )
 
Kom på mig själv med att i en evighet kolla på klipp med mina djur på mobilen. Första tanken var ”men hur osocial är jag som typ bara har djuren på mobilen?”. Insåg sen att det kanske varit jääävligt creepy om jag hade massa filmer på mina vänner när de äter, sover, badar etc. Och då också skulle glott på de filmerna.
Så jag kanske är semi-normal iaf. Eller inte iom att jag ens tänker ovan tanke.
Godnatt i min hatt!
 
Jahapp, jag är vaken. För andra gången sen jag somnade, nån gång strax innan kl 21. Har svarat på ett meddelande på en annons, hoppas att prylen blir såld under dagen nu (köpare som fått nummer för Swish). Överväger att ge upp och sätta en bulldeg på jäsning - det kan jag ju göra utan att väcka grannarna...
 
Jag sitter med ett STORT glas vin ... som kan tankas fa pafyllning om en stund :angel: ... Det har varit en lang dag idag. Jag ar inte riktigt fortjust i min Arthritis doktor som dessutom ar ganska langt fran dar jag bor, sa jag tror jag ska be att fa en annan lite narmare.
Jag var nastan tvungen att bli sur for att hon skulle lyssna, det ar inte alls trevligt och da alla andra av mina lakare ar helt suverana ar det formodligen en personlighets kemi mellan oss som helt enkelt inte fungerar. I alla handelser sa skulle hon kolla med min GI (mag och tarm) doktor innan hon satter in en ny typ av steroider som jag gillar (och har fatt fran GI doktorn) medan Prednisone som hon vill anvanda kor sonder mina tarmar. Allt tyder dock pa att vi fixar det har snart. :)
Och nu ska jag halla upp mer vin och lyssna pa en bok! :cool:
 
Ligger i sängen men ska försöka rava mig upp nu. Ska på lussetölt med ena hästen sen och han behöver borstas ordentligt, svansen är :wtf: Ska förbereda vår utklädnad också. Sen så har vi 11 gamla fönster i transporten som måste in i uthuset innan hästen kan åka😅
 
Jag har pysslat!
IMG_20191214_075002.webp


Gamla värmeljusrester (ja jag är en hamster :angel: ) blev nya ljus till lyktan på trappan. Ooh vad jag är bra!
 
Duschat. Behöver smörja in mig och sedan ska jag ta mig till stan och köpa lunch. Ska plocka ihop en sallad och lite frukt.

Evenemanget idag serverar bara gröt och skinkmacka till lunch och det känns sådär när man är diabetiker. Ska jag pyssla runt och jobba hela dagen behöver jag mer substans i lunchen. :)

Det är årets event, jag är intecknad att jobba sedan ett år tillbaka.
 
Har städat av hemma, skönt att ha det gjort. Bullarna blev saftiga och goda, omnom :d. Dags att gå ner i tvättstugan igen, sen ska jag fixa till naglarna som fått duktigt med stryk på sistone. Det börjar kännas som att det tilltänkta schemat för morgonen och förmiddagen kommer att hålla! :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
63 64 65
Svar
1 296
· Visningar
35 924
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 737
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 622

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp