Jag kommer
Tur att det finns folk man kan lita på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kommer
Jag har ju ändå en mamma i Leksand så det är inte omöjligt att det händerTur att det finns folk man kan lita på
Tillägg: jag levde ju faktiskt mitt första år i Siljansnäs, så jag är ju dalkulla EGENTLIGENJag har ju ändå en mamma i Leksand så det är inte omöjligt att det händer
Jag har köpstopp... och hade lyckats förtränga att jag beställt en champagne i beställningslistan
Du är inte den enda, jag skulle nog inte heller känna igen dem om jag såg dem nu handlar ju aldrig med cash nu för tidenJag skulle rota reda på några euro som jag visste fanns i plånboken och hittade några superkonstiga och totalt okända mynt!
Det visade sig vara svensk krona, svensk tvåkrona och svensk femkrona. Jag har nog tagit emot dem när jag någon gång betalat med en tjuga, men jag har aldrig sett hur de såg ut.
Du får låta chipsen ligga och mjukna i dippen en stund......Dottern somnade på soffan så jag äter chips och dipp så tyst jag kan.
Åååh, visst är det jobbigt när sånt händer! Dessa champagneflaskor som bara envisas med att dyka upp. (men det är ett tecken på att man har gjort sig förtjänt av dem och ska njuta av dem!)
Hahaha bläääDu får låta chipsen ligga och mjukna i dippen en stund......
Nu blev jag sugen på chips. Tur jag inte har några hemma, min mage hatar mig när jag äter chips.Dottern somnade på soffan så jag äter chips och dipp så tyst jag kan.