Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag skulle rota reda på några euro som jag visste fanns i plånboken och hittade några superkonstiga och totalt okända mynt!

Det visade sig vara svensk krona, svensk tvåkrona och svensk femkrona. :rofl: Jag har nog tagit emot dem när jag någon gång betalat med en tjuga, men jag har aldrig sett hur de såg ut.
Du är inte den enda, jag skulle nog inte heller känna igen dem om jag såg dem nu :o handlar ju aldrig med cash nu för tiden :rofl:
 
Åååh, visst är det jobbigt när sånt händer! Dessa champagneflaskor som bara envisas med att dyka upp. :mad: :arghh: :laugh: (men det är ett tecken på att man har gjort sig förtjänt av dem och ska njuta av dem!)

Mannen i kassan (en underbar tysk som är expert på vita viner och champagne) undrade direkt om jag druckit den förut. Han vet vad jag brukar handla :rofl:

Ryskan som är expert på röda viner har också koll på vad jag brukar dricka... hm, undrar om jag varit där för ofta... :cautious: :D
 
Det blev middag idag O_o

73455941_206862797002203_8731038140618852982_n.jpg

Kycklingben med apelsin-chiliglaze, melitzanosalata (båda tillagade i röken), surdegsbröd och några tomater :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
63 64 65
Svar
1 287
· Visningar
35 699
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 737
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 620

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp