Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det har kommit ut ett jättefint hus till salu. Enda problemet är att det ligger på samma gata som mina föräldrar bor på. Nope, det blir inget husköp den här gången heller.
 
Hur hanterar man bäst en efterhängsen person som liksom inte känner av vibbar?
Personen slutar inte höra av sig. Ofta sker kontakten på alla olika instanser samtidigt.
Vill liksom inte vara elak men finns det ngt juste sätt liksom? Personen är inte jätteskärpt och känner inte alls av...?
 
Har varit och köpt mer saffran, eftersom jag självklart glömde det tidigare. Det blir inte mycket till saffranskaka utan det, liksom .. :meh:
Nu är jag helt slut och vill bara sova. Överväger att ge efter för den lusten, för imorgon börjar dagen tidigt för att hinna med allt som jag vill ha gjort på morgonen/förmiddagen.
 
Jag skulle rota reda på några euro som jag visste fanns i plånboken och hittade några superkonstiga och totalt okända mynt!

Det visade sig vara svensk krona, svensk tvåkrona och svensk femkrona. :rofl: Jag har nog tagit emot dem när jag någon gång betalat med en tjuga, men jag har aldrig sett hur de såg ut.
 
Jag har köpstopp... och hade lyckats förtränga att jag beställt en champagne i beställningslistan :meh: Jaja, när ruinen kommer har jag iaf gott att dricka.

Det är Elodie D, en kvinnlig odlare. Tydligen en lite kraftigare champagne som ska passa bättre till mat än som aperitif. Får väl ha en feministkväll någon gång och dricka den ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
63 64 65
Svar
1 287
· Visningar
35 699
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 737
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 620

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp