Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har duschat och sanerat mig själv. Borde dammsuga och snygga till lite här hemma men orkar inte ta tag i det än. Kan ändå inte måla idag pga att lysröret i målarrummet börjat blinka våldsamt och epileptiskt typ. Har felanmält till SBC men de är ju inte direkt snabba av sig. Kanske får byta skiten själv.
Släntrade iklädd pyjamas till bageriet runt hörnet och har införskaffat en nygräddad lussebulle som jag nu tänkte avnjuta i sedvanlig ordning, halvliggande i schäslongen.
 
Blev trött på mina walkingskor igår som börjat läcka så jag blir blöt om fötterna bara av att gå på blöt asfalt. Regnar det är dom som silar :meh: Jag promenerar mycket i ur och skur så måste ha skor som håller tätt. Så jag beställde ett par som jag hoppas håller måttet och sitter bra. Beställde även nya sängkläder till mig och maken (dock inte med maskiner och hästar på :p) då vi verkligen behöver slänga bort lite gammalt och urtvättat 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
63 64 65
Svar
1 280
· Visningar
35 378
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 734
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 619

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp