Egentligen som vanligt, men eftersom de ska in i frysen så behöver de inte bli helt torra. De är alltså ganska mjuka fortfarande och behöver inte blötläggas före användning.
Har du ett recept?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Egentligen som vanligt, men eftersom de ska in i frysen så behöver de inte bli helt torra. De är alltså ganska mjuka fortfarande och behöver inte blötläggas före användning.
Kan precis ha lagt ett bud på en gård
Jag funderar på att betala av hela men kan inte bestämma mig. Är dock trött på att lägga nästan en tusenlapp på skiten varje månad.Anmält e-faktura till csn, har haft autogiro tidigare men funderar på att börja betala in lite extra. Känns som jag aldrig kommer bli av med det lånet
Jag betalar drygt 700 men det är över tio år kvar. Funderar på om jag kanske skulle höja summan till 1000 just för att det ska gå något snabbare.Jag funderar på att betala av hela men kan inte bestämma mig. Är dock trött på att lägga nästan en tusenlapp på skiten varje månad.
Och nervöstSpännande!
Haft förmånen att ha fått göra några tjänstgöringsdygn i Försvarsmakten. Men nu tillbaka till min vardag där man får ha både mobil och dator med sig. Faktiskt ganska skönt att få bli lite "avgiftad". Och det är intressant att ha ett längre samtal där ingen kan sträcka sig efter mobilen för att "kolla upp något".
Äh. Krångla inte till det. Visst har väl vården varnat för att dina njurar inte är i toppskick längre?Böjer och bänder på mina fingrar. På morgonen när jag vaknar är de så tjocka att jag inte kan knyta näven. De blir lite bättre senare på dagen, men inga ringar passar mina korvar. Hmm. Enligt google-fu så är det reumatism, but jag har inte ett dugg ont och de blir mindre på dagen. Om man har Dupuytrens kontraktur verkar de förbli tjocka. Hmm x2.