Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Älsklingen var taggad på kräftskiva; klädd i både kräftstrumpor och kräfthatt 😅😄. Stannade till på vägen upp och tittade på flocken med Islandshästar som går hos mamma; de stod under björken och såg ut att trivas fint i hagen och var nyfikna och sociala så en efter en kom de alla fram för att hälsa😍😊.

Trevlig kräftskiva på gården hos mamma och särbon; kräftor, räkor, kex och ostar och Västerbottens mamma lagat för första gången med mera tillbehör och dryck samt hembakad morotskaka och kaffe var gott 😋. Några mysiga timmar från eftermiddag till kväll; luften började bli lite lätt höstkylig och solnedgången färgade trädtopparna 😍.

SA ... ska jag aka till affaren i dag ... eller bara sitta i dag? Jag ar ledig i morgon ocksa (eller jag har ett par privatlectioner med hundtraning) och funderar pa att handla pa vagen hem fran det istallet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 864
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 321
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 247
Senast: Iamia
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka