Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äh. Krångla inte till det. Visst har väl vården varnat för att dina njurar inte är i toppskick längre?

Då samlar man vätska eftersom det inte funkar att kissa lika bra längre. Du behöver - enligt den här amatörhäxan :D - höja dosen av furix.

Det blir bättre med läkemedel.

Furix? Och, tmi, kissar gör jag som en tok även om bs ligger stabilt.

Jag överlevde systembolaget men det var väldigt läskigt :D
Nu på väg mot stallet på en buss som sett bättre tider. Hoppas jag får komma av på rätt ställe hittills har jag blivit avsläppt rätt typ 80% av gångerna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 861
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 321
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 247
Senast: Iamia
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Shettistråden del II
  • 07:or del 23